wanna-save
Fra : Martin Berentzen

Dato : 23-02-01 18:32

HEJ!

Er det slut med de der værdikuponer på Wanna-save?

Martin

Fra : Morten Larsen

Dato : 23-02-01 18:38

Martin Berentzen skrev i meddelelsen
<9766pq$r6g$1@news.inet.tele.dk>...
>HEJ!
>
>Er det slut med de der værdikuponer på Wanna-save?
>
>Martin

Jeps - Jeg snakkede med en medarbejder
derfra - som fortalte, at det var lige på kanten (over måske)
af markedsføringlsoven, og derfor droppet.

Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-01 18:39

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> HEJ!
>
> Er det slut med de der værdikuponer på Wanna-save?

Citat fra www.wanna-save.dk

Sidste chance:
Mobiltelefoner - kun 5 dage tilbage

Nu er det snart uigenkaldeligt slut: Hvis du vil have en Motorola T 180
mobiltelefon, på samme fantastiske vilkår som tidligere, skal du underskrive og
indsende tilmeldingsskemaet senest onsdag d. 28. februar. Tilmeldingsskemaer
modtaget pr. post hos wanna-save senest torsdag d. 1. marts vil blive ekspederet.
Citat slut.
Så man har til onsdag.
--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Morten Larsen

Dato : 23-02-01 18:45

> [...]
Tilmeldingsskemaer
>modtaget pr. post hos wanna-save senest torsdag d. 1. marts vil blive

Ja det er rigtigt, men den der med værdikupon'erne er slut
for over en uge siden. (duede ikke rigtigt) Det er i hvert fald
en uges tid siden jeg snakkede med fyren fra Wanna-Save,
og det blev også kort annonceret på ders site.

Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-01 18:55

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en uges tid siden jeg snakkede med fyren fra Wanna-Save,
> og det blev også kort annonceret på ders site.

Jep, men læst følgende citat.

Citat fra anden mail:
Stadig gratis Ericsson A 2618!

Af markedsføringsmæssige årsager er det os ikke længere muligt at annoncere med
gratis Ericsson A 2618 mobiltelefoner i forbindelse med Telia Classic abonnement.

Men Ericsson A 2618 kan stadig fås gratis, uanset hvad der angives på hjemmesiden.
Tilbudet gælder altså stadig i en tidsbegrænset periode, men kun for nuværende og
kommende brugere hos wanna-save.

Citat slut.

Fra : Morten Larsen

Dato : 23-02-01 19:26

> [...]
hjemmesiden.
>Tilbudet gælder altså stadig i en tidsbegrænset periode, men kun for

Jeps

Nu har jeg kun dette fra huskeren.
Jeg mener at dit citat, er fra dengang, hvor de stoppede med "Gratis"
annonceringen,
og gik over til det her "værdi-kupon"-haløj - som så blev sløjfet
efter et par dage.
Så kørte de videre med gratis-reklamen igen (som nu), fordi
kupon-løsningen
var måske ulovlig. (siden blev ikke opdateret med det samme)

I dag kører de da med Gratis Motorola et eller andet.

I øvrigt var kupon-løsningen da meget bøvlet, eller hvad ?

Er der noget jeg har misset ?

Morten