Labelprinter. Brother / Dymo ?
Fra : Madsen

Dato : 27-09-02 09:37

Hej

Er der nogen der kan anbefale en god, men samtidigt billig
labelprinter ? Enten til PC tilslutning eller med tastatur.
Den skal fortrinsvis bruges til 6 mm brede labels som skal
sættes på enden af CD æsker.

Jeg kan se at Brother har flere modeller som kan udprinte
6 mm labels, endda helt ned til ca 350 kr, men er det noget
som dur til noget ?

Så en TV reklame for en ny Dymo labelprinter til PC. Den så
smart ud, men er sikkert dyr. Er der nogen som kender den ?

mvh Madsen

Fra : Darkh

Dato : 27-09-02 10:58

> [...]
>
> Så en TV reklame for en ny Dymo labelprinter til PC. Den så
> smart ud, men er sikkert dyr. Er der nogen som kender den ?

Har er Brother P-Touch 9200pc. Den kan køre fra 6-36 mm. Jeg kander ikke
prisen, men den virker upåklageligt.

Ulempen er at prisen på de kassetter med tape som skal i, ligger omkring kr.
200,- + moms, med mindre man køber 40-50 kassetter. Det er prisen for 8m i
18mm bredde.

mvh
Jesper

Fra : Madsen

Dato : 27-09-02 11:20

On Fri, 27 Sep 2002 11:58:22 +0200, "Darkh" <thisisnot@valid.email>
wrote:

>Har er Brother P-Touch 9200pc. Den kan køre fra 6-36 mm. Jeg kander ikke
>prisen, men den virker upåklageligt.

Ser fed ud, men er nok ikke lige i min prisklasse med en
pris der ligger på den forkerte side af 2000 bobs.

mvh Madsen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-09-02 16:27

"Madsen" <madsen@nomailportalen.no> skrev i en meddelelse news:r5c8pusb97186in7mk5bi4k6rqddhvjgqe@4ax.com...

> Ser fed ud, men er nok ikke lige i min prisklasse med en
> pris der ligger på den forkerte side af 2000 bobs.
>
> mvh Madsen
Hej
Brother har også nogle billigere udgaver + de kan næsten altid findes på
tilbud et eller andet sted.
Jeg vil helt klart anbefale en P-touch frem for en Dymo, har man engang
prøvet at lave labler på P-Touch så aldrig mere en Dymo
Paul Ø. Sørensen

Fra : Madsen

Dato : 27-09-02 20:51

On Fri, 27 Sep 2002 17:27:02 +0200, Paul Østerby Sørensen
<paul@sorensen.as> wrote:

> [...]
>Jeg vil helt klart anbefale en P-touch frem for en Dymo, har man engang
>prøvet at lave labler på P-Touch så aldrig mere en Dymo

Tak for tippet. Jeg kigger på en Brother.
Kan se at edbpriser lister adskillige modeller.

mvh Madsen

Fra : Ally

Dato : 27-09-02 16:28

On Fri, 27 Sep 2002 10:37:10 +0200, Madsen <madsen@nomailportalen.no>
wrote:

> [...]
>labelprinter ? Enten til PC tilslutning eller med tastatur.
>Den skal fortrinsvis bruges til 6 mm brede labels som skal

Jeg har for ganske nylig undersøgt markedet, og fandt da frem til, at
Brother's modeller giver langt mere for pengene. Dels er tapen af en
bedre kvalitet, dels er der flere funktioner, skrifttyper og lign. for
samme pris. På arbejdet havde jeg en Dymo, som gik i stykker efter
meget beskedent brug.

Jeg har en Brother P-touch 2450, som klarer fra 6-24 mm. Den koster
lige omkring 1.000 kr. Jeg vil klart anbefale dig at kigge på Brother
fremfor Dymo.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sjælland / ca. 10km ~

Dato : 27-09-02 19:16

Ally wrote:

> Jeg har en Brother P-touch 2450, som klarer fra 6-24 mm. Den koster
> lige omkring 1.000 kr. Jeg vil klart anbefale dig at kigge på Brother
> fremfor Dymo.

Hejsa i stuen

Ved du hvor man handler Brother på nettet ? (kun i DK)

Fra : Madsen

Dato : 27-09-02 20:49

On Fri, 27 Sep 2002 20:15:44 +0200, "Sjælland / ca. 10km fra Roskilde"
<mitsubishi@transport.dk> wrote:

>Ved du hvor man handler Brother på nettet ? (kun i DK)

www.edbpriser.dk har adskillige på listen.
Brother er faktisk eneste mærke som står
under lalbelprintere.

mvh Madsen

Fra : Madsen

Dato : 27-09-02 20:50

On Fri, 27 Sep 2002 17:27:51 +0200, Ally <quincy_md@hotmail.com>
wrote:
>Jeg vil klart anbefale dig at kigge på Brother
>fremfor Dymo.

Det vil jeg gøre. Tak for tippet.

mvh Madsen