lydkort-problem..
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 27-09-02 08:08

Hej

Jeg har et onboard-lydkort (Via AC '97) på mit BioStar-bundkort, men det
støjer ret meget - især når jeg sidder med hovedtelefoner på. Det hakker
også lidt i det, når computeren har meget at lave...

Ville det ikke fjerne alle mine problemer, hvis jeg installerede f.eks. et
SB128 PCI-kort og disablede onboard-kortet?

Kim

Fra : Ole

Dato : 27-09-02 11:58

Hvis du vil HELT af med støjen, så er der jo Creative's Audigy. Jeg har et,
og det er ALLE pengene værd. Det er med 5.1 og hele svineriet. Det spiller
extremt godt, både musik, og spil, og så har man alle EAX mulighederne. De
extra penge er giver rigtig godt ud.

/Ole

Fra : Fax_Modem

Dato : 27-09-02 13:03

men man skal vel have et lækkert 5.1 højtaler system for at få noget ud af
Audigy?

mvh.
Jesper

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-09-02 14:30

Fax_Modem wrote:
> men man skal vel have et lækkert 5.1 højtaler system for at få noget
> ud af Audigy?

Hvis man opgraderer fra f.eks et Soundblaster 64, så er der en verden
til forskel bare når man hører en almindelig CD eller ser DVD.

-Sune

Fra : Sand

Dato : 27-09-02 11:59

Skade ville det jo nok ikke. Og det er jo billigt nok.
Sand