Sommeren er forbi
Fra : marianne hellemose

Dato : 27-09-02 07:08

Alle musene er flyttet fra sommerlandet, ind i vinter-
boligerne igen. Det giver meget underholdning, ønsket
som uønsket, men jeg har meget svært ved at få kattene
til at forstå at jeg IKKE sætter pris på at blive vækket
meget tidligt af en lille mus der prøver at gemme sig under min dyne, for at
slippe væk fra de blodtørstige bæster
der jagter den, jeg ved godt at jeg er sart, men når jeg kan acceptere at
hoste "hårboller" om natten, burde de
kræ så ikke acceptere at jeg ikke vil have deres "natmad"
i min seng. Det kunne være jeg skulle se om jeg kan leje
en videofilm med Tom og Jerry, den hvor Jerry får besøg
af en kænguru forklædt som mus *GGGG* måske kan
kattene "lærer" noget af den

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : nitsen

Dato : 27-09-02 13:57

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev
> [...]
at
> slippe væk fra de blodtørstige bæster der jagter den,

adder badder - jeg er glad for de eneste mus der gemmer sig i min seng er
pelsmus *ggg* - Frode er for sløv, dum og doven til at tage mus med hjem -
men forleden spankulerede Fido stolt hjemad med en lækker fed hylende
rotte - jeg kan godt forstå hans far og mor ikke bliver vildt glade for den
slags gaver *tihi*

>jeg ved godt at jeg er sart, men når jeg kan acceptere at
> hoste "hårboller" om natten,

Nok var jeg klar over du er kattemenneske, men at du ligefrem hoster
"hårboller" om natten - hmmmm - får lige nogle billeder på nethinden af
Marianne der vasker katte på sin egen facon *fniiiiiiiis*

> [...]
> en videofilm med Tom og Jerry, den hvor Jerry får besøg
> af en kænguru forklædt som mus *GGGG* måske kan

Jep - jeg kan lige se Fnugger sidde og se video - meeeen er det ikke lidt
vel meget gyder for så ung en mand? *gggg*

Kh

Anita og Frode der snorrrrrker og Agnes der daffer rundt og udtænker nye
utyskestreger.

Fra : nitsen

Dato : 27-09-02 13:58

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> skrev

> Jep - jeg kan lige se Fnugger sidde og se video - meeeen er det ikke lidt
> vel meget gyder for så ung en mand? *gggg*

Arrhemmmm - gyder = gyser - det var lige en 40 cm fejl

fnis

Anita

Fra : marianne hellemose

Dato : 27-09-02 14:51

Hej Anita
Hmm jeg tror ikke at Fnugger overhovedet KAN skræmmes, altså udover trusler
om "nul mad", engang imellem har jeg på fornemmelsen at hans far må have
haft horn og trefork-hale.

Næh jeg vasker skam ikke kattene "alternativt" det er
ikke nødvendigt for at hoste hårboller.........her........
Fnugger har nogle helt klare regler for hvem der må være
i sengen, ham og engang imellem mig, så det resulterer i
nogle "uenigheder" der igen resulterer i kattehår "en' mas"
i sengen (og resten af huset) som jeg så dagligt indhalere.

Hvis stakkels lille Agnes nu ikke kan komme i tanke om
utyskestreger, skal jeg bede Fnugger om at skrive en "manual" til hende, vi
kan jo ikke have at hun går og får
mindreværdskomplekser, vel !!