SSI - helt down to earth
Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-02-01 17:30

Jeg er tændt på at lave en lille test på en simpelt menu, der er
beskrevet på <URL:http://www.html.dk/artikler/00001/>. Det handler i
korthed om en menu der ligger roden og et antal undersider i en mappe
kaldet "sider". Menu-filen skal angiveligt have følgende indhold:

<ul>
</ul>

- men skal der ikke være en header og andet snadsk udenom? Artiklen
siger at den skal gemmes som HTML-fil og muligvis omdøbes til .asp,
men en HTML-fil er det jo ikke uden HEAD og BODY o.s.v. Iøvrigt går
jeg ud fra, at URL'en skal angive stien til hvert dokument, altå
f.eks. "../sider/side1.asp"?

side1.asp ser således ud (og de andre hedder selvfølgelig bare 2 og 3:

<head>
<title>Side 1</title>
</head>

- tekst på side1 - tekst på side1</p>

Jeg har uploadet det og når jeg går ind på
<URL:www.danacord.dk/ssi-test/menu.asp> virker link'sene i menuen godt
nok, men menuen er ikke inkluderet på undersiderne.

Venlig hilsen
Kurt Hansen