instillingere for Tiscali acount
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-09-02 21:10

Hej

Jeg er gamel Tiscali ISDN kunde... Men bruger stadig de email adresser jeg
oprettede for længe siden..

Men kan skisme ikke finde, hvor jeg retter instillinger for dem! Nogen der
kan hjælpe mig?

Problemet er, at der vist er sat viderstilling til min gamle mobil... Hvor
der jo er spæret for SMS afsendelse fra nettet.. Så hver gang jeg modtager
en mail fra tiscali konto´erne.. for jeg en irreterende mail fra Orange, at
services ikke tilbydes, og at den har fået permanent fatal error. ( det er
irreterende...)

Mener også at dem jeg sender til, for en mail i hovedet... at min
mobilnummer ikke eksistere,, eller services er ude af funktion.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-09-02 21:25

Bjarke Hansen skrev:

>Men kan skisme ikke finde, hvor jeg retter instillinger for dem!

Det er heller ikke nemt - og de kan ikke længere nedlægges.

>Nogen der kan hjælpe mig?

   http://funktioner.tiscali.dk/ecare.php

Klik på knappen Tiscali eCare.
Log ind med det nye kundenummer og dit gamle kodeord.
Vælg Produkter og tjenester.
Vælg Alle mine tjenester
Vælg Konfigurer (for den øndkede adresse)
Vælg den nederste knap med Næste.

Jeg kan ikke finde nogen vej fra hovedmenuen, og jeg kan ikke
huske hvor jeg har den der e-care-side fra.

--
Bertel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-09-02 21:37

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> [...]
> Vælg den nederste knap med Næste.
>
> Jeg kan ikke finde nogen vej fra hovedmenuen, og jeg kan ikke
> huske hvor jeg har den der e-care-side fra.

Mange tak for hjælpen.. Det vil jeg kigge på, når Tiscali´s mail servere kan
snøvle sig sammen til at levere den email, med mit nye kundenummer.... Har
ventet 5 minutter, og mailen er stadig ikke kommet, til en af de kontoere
jeg har hos tiscali... Men anyway,,, tiscali.dk er alligevel snøvle langsom.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-09-02 21:46

Hej Bjarke Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> "Bertel Lund Hansen" wrote

Og hvis det ikke lige er skift af kodeord, kan man også anvende webmail
<http://webmail.tiscali.dk/>, Indstillinger, Indstillinger for
postkassen (eller hvad den nu hedder).

Ved webmail skal man blot bruge mailadressen (*hele* mailadressen skal
ind som brugernavn) og den aktuelle adresses kodeord.
Men er det flere postkasser, man vil ændre, sparer eCare en del
tasteslag.

> Mange tak for hjælpen.. Det vil jeg kigge på, når Tiscali´s mail
> servere kan snøvle sig sammen til at levere den email, med mit nye
> kundenummer....

Hvis det er gamle konti burde den mail da have ligget i dem siden
NytSystems intro i foråret.
Alternativt: Hvis du kan huske/finde dit gamle kundenummer (fx hvis du
har en faktura), kan du finde dit nye vha.
<http://services.tiscali.dk/kundenummer-lookup/index.phtml>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Morten Kjær Nielsen