Fødselsdag
Fra : Grit Wessel

Dato : 26-09-02 15:16

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror, at i dag er den rigtige dag til at
sige nedenstående:

Tillykke med føs'dagen, Lisbeth! Har CutieCattene giver dig en ordentlig
gave?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-09-02 16:05

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sige nedenstående:
>
> Tillykke med føs'dagen, Lisbeth! Har CutieCattene giver dig en ordentlig

Ih tak :) Og jo De har givet mig en pose af min yndlingslakrids (Poletter)
Så de er skam nogle cutie katte

Hvor pokker vidste du det fra?????

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Grit Wessel

Dato : 26-09-02 21:11

> Hvor pokker vidste du det fra?????

Hej Lisbeth

På Messenger hedder du "Happy Birthday to me :) (^) TrekkieGrrrl" i dag -
det gav mig et hint

MVH Grit

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-09-02 21:31

> Hej Lisbeth
>
> På Messenger hedder du "Happy Birthday to me :) (^) TrekkieGrrrl" i dag -
> det gav mig et hint

Jo men...jeg har da ikke DIG på min messenger....har jeg??? :oS

Meeeen jeg tænkte jo nok det på en eller anden måde var sådan du havde
hittet ud af det *G*

Hilsen
Lisbeth
(der er ved at gnaske sig gennem den pose lakridser som de søde misser havde
givet mig)

Fra : Grit Wessel

Dato : 27-09-02 08:18

> Jo men...jeg har da ikke DIG på min messenger....har jeg??? :oS

Det ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald dig på listen. Jeg hedder Fritte
på Messenger, men jeg er ikke den, man lægger mest mærke til på ICQ og
Messenger, for jeg gider normalt ikke at chatte Jeg er mere til mails,
debatforums, ng osv. hvor man kan bruge al den tid man vil på at overveje
hvad man skriver.

MVH Grit

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-09-02 17:11

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> writes:

> [...]
> sige nedenstående:
>
> Tillykke med føs'dagen, Lisbeth! Har CutieCattene giver dig en ordentlig

Saa vil vi ogsaa lige paa banen med et STORT TILLYKKE naesemoez og
kindgnid, nu gav John vel morgenkaffe paa sengen :?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-09-02 17:41

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Saa vil vi ogsaa lige paa banen med et STORT TILLYKKE naesemoez og
> kindgnid, nu gav John vel morgenkaffe paa sengen :?

Tak tak
Næh, morgenkaffe på sengen har to ting der taler imod sig:
Punkt 1: Det er kaffe (føj)
Punkt 2: John om morgenen.... 'nuff said..

Men det er tanken der tæller Og GAVER fik jeg da. Selvom det var morgen
*L*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-09-02 17:45

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Tak tak
> Næh, morgenkaffe på sengen har to ting der taler imod sig:
> Punkt 1: Det er kaffe (føj)
Naa ja taenkte jeg ikke lige paa..;-(

> Punkt 2: John om morgenen.... 'nuff said..

Ohh ja, han er som mig ingen kontakt den foerste time... IE lad mig
lide i fred indtil jeg er vaagen..*SS*

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-02 17:46

In article <amvd4r$4hk$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> Tak tak
> Næh, morgenkaffe på sengen har to ting der taler imod sig:
> Punkt 1: Det er kaffe (føj)

Hørt!
Thedrikkere i alle dele af landet foren jer! (Nej jeg drikker
heller ikke kaffe...)
Til lykke med fødselsdagen, Lisbeth

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-09-02 17:58

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hørt!
> Thedrikkere i alle dele af landet foren jer! (Nej jeg drikker
> heller ikke kaffe...)
> Til lykke med fødselsdagen, Lisbeth

Jeg synes vi har mere og mere til fælles, Ann *G*

Siamesere
blå sofaer
gule vægge
Kradsetræ (sådan næsten)
The

Det ku' sådan en som Jørgen Duus sikkert få en masse ud af

Tak for fødselsdagshilsenen.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Trine Piltoft

Dato : 26-09-02 18:39

Hej Lisbeth

Tillykke med fødselsdagen :0) Håber misserne så har været artige idag

*g*.

>Jeg synes vi har mere og mere til fælles, Ann *G*

Vil også være med i thedrikkerklubben :0)
Kaffe er efter min mening kun drikbart hvis der er tilført en sjat
whiskey, masser af brunsukker, og enorme mængder flødeskum *ggg*

>Siamesere
Ja - ihvertfald killinger en gang imellem :0)

>blå sofaer
Øhhh - nej

>gule vægge
Jamen sørme da - både i soveværelset og i stuen.

>Kradsetræ (sådan næsten)
Jep

>The
Mange kopper om dagen

Hilsen Trine & co.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-09-02 01:49

Trine Piltoft <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> writes:

> Kaffe er efter min mening kun drikbart hvis der er tilført en sjat
> whiskey, masser af brunsukker, og enorme mængder flødeskum *ggg*

Undrer mig ikke at det skulle komme fra en medova-baeller, det er
mindst en fornaermelse at oedelaegge en god kop kaffe med en
slavewhiskey og ikke mindre at oedelaegge en god whiskey med
kaffe..*hvaes*

>The

Taler vi rigtig the saadan noget man kun kan koebe i loes vaegt i
dertil indrettede specialbutikker saa ok..
Resten er kun nedfaldsoev tilsat parfume..

Men ingen morgenkaffen = ingen genopstandelse..

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-09-02 01:50

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> writes:

> Resten er kun nedfaldsoev tilsat parfume..
ups skulle have staet nedfaldsloev..

Fra : Trine Piltoft

Dato : 27-09-02 16:02

> Resten er kun nedfaldsoev tilsat parfume..

Jamen Henrik - du ved da godt at kvinder eeeeeelsker parfume :0)

Hilsen Trine & co.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-09-02 17:34

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> writes:

> Jamen Henrik - du ved da godt at kvinder eeeeeelsker parfume :0)

Joe det ved jeg godt...*S* Men da ikke i theen badvrr..;-(

> Hilsen Trine & co.

Hoert ude i byen.. Kvinder :? det er saadan nogen som lugter godt..

Hov saa har jeg fundet fejlen mht manglende danske bogstaver, men i
kommer til at baere over med mig indtil jeg kan faa cd'er nok til et
backup, for jeg naegter at betale til Thomas Helgrim og hvad de nu
ellers hedder paa Dr-P3...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-02 19:51

In article <amve4r$817$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

Hej Lisbeth og Trine

> Det ku' sådan en som Jørgen Duus sikkert få en masse ud af

Hvad der sker når man gradvist får de dér små fine siameserhår på
hjernen??

Og hvorfor bor I helt derovre, så vi ike kan udforske det?
(Ja, ja, jeg ved det godt, det er _mig_, der bor helt herovre...)

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Trine Piltoft

Dato : 27-09-02 16:07

Hej Ann

> Hvad der sker når man gradvist får de dér små fine siameserhår på
> hjernen??

Uha uha - tør slet ikke tænke tanken til ende :0)

> Og hvorfor bor I helt derovre, så vi ike kan udforske det?
> (Ja, ja, jeg ved det godt, det er _mig_, der bor helt herovre...)

Godt du selv svarede på det, så slap jeg *ggg*.

Måske kunne du lave en tur herover engang :0)

Hilsen Trine & co.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-09-02 21:38

In article <3d94743a$0$787$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, Trine Piltoft
<piltofts@post.tele.dk> wrote:

> Måske kunne du lave en tur herover engang :0)
>

> Hilsen Trine & co.

Donna har forbudt mig at forlade byen - faktisk forlader jeg kun
hjemmet i det hele taget under protest (fra hende)

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Grit Wessel

Dato : 28-09-02 09:33

I dag er det vist Inges tur til at have fødseldag - Tillykke Inge.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Inger Kaya

Dato : 28-09-02 09:46

Tak skal du have Grit

/ Inger Kaya

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-09-02 21:21

Sikke da alle de fødselsdage :0)
Du skal da selvfølgelig også lige have et tillykke herfra.

Mvh. Trine & co.

Fra : Inger Kaya

Dato : 28-09-02 22:56

Hej Trine og co.
Mange tak for hilsnen.

/ Inger Kaya

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-09-02 18:21

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> writes:

> I dag er det vist Inges tur til at have fødseldag - Tillykke Inge.

Ogsaa lige et tillykke med tilhoerende spinbrum herfra..

Fra : Inger Kaya

Dato : 28-09-02 21:14

Takker mange gange.

/ Inger Kaya

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-09-02 16:52

Weeeeeeee Tillykke Lisbeth *S*
Håber du har/får en god dag

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-09-02 17:44

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> Weeeeeeee Tillykke Lisbeth *S*
> Håber du har/får en god dag
>
> Knus
> Joan
> www.haarbolden.dk

Takker

Jo indtil nu har det været en helt fin dag. Nu sidder jeg og har fred og ro
fordi John er på aftenskole og Andrea ser video *GG* Og "Bacillen" er lige
nu faldet i søvn så her er dejligt stille

PyHA hvor er der meget krudt i den siamissekat.... når han altså ikke lige
sover.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Inger Kaya

Dato : 26-09-02 19:09

Hej Lisbeth.

Hjertelig tillykke med fødselsdag. Håber du får en fortsat god dag.
Misserne sender et spinde maiu ...

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-09-02 14:02

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hej Lisbeth.
>
> Hjertelig tillykke med fødselsdag. Håber du får en fortsat god dag.
> [...]

Og til-gen-lykke til dig

Jeg håber også du får en god dag og at misserne har givet dig en god gave
*S*

Hilsen
Lisbeth
+ Bøv, Phumba, Jack & Basil