lyd problemer flash 5
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-09-02 12:38

hej alle mand og piger

jeg har en lyd som jeg har lagt ind som en/et event stykke som looper 999
gange
når det bliver afspillet hopper nummeret fra slutningen til start igen...men
dette kan man høre.
det er meningen at dette skal køre heletiden og ud i en køre!!!

er der en der kan hjælpe mig!!!!

/jesper

Fra : Bo Dudek

Dato : 26-09-02 13:23

> [...]
>dette kan man høre.
>det er meningen at dette skal køre heletiden og ud i en køre!!!

den eneste grund til at lyden hopper er, at den ikke er redigeret
ordentlig til at kunne loope.. hvis du finder paletten 'Sound' frem og
vælger dit lydklip samt trykker på 'Edit' så kan du vælge, hvor lyden
skal beskæres, fade ind og ud osv..

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-09-02 10:36

Mange tak
jeg fandt ud af at klippe stykket til i flash

/jesper