Harddisk
Fra : Søren

Dato : 26-09-02 12:05

Hejsa

Efter at have søgt lidt rundt i denne gruppe på <http://groups.google.com>
for at finde den bedtse nye harddisk er min konklusion:

IBM er ikke noget at skriv eehjem om - især ikke deres håndtering af defekte
varer.

Matrox er enten det bedste siden skiveskåret brød eller også det værste
siden samme brød blev skåret.

Seagate er alle glade for, men de larmer lidt.

Jeg skal ud og købe i morgen og jeg tror det bliver en Seagate, men er der
nu noget jeg har overset?

På forhånd tak!

Søren

Fra : KT

Dato : 26-09-02 12:28

> Jeg skal ud og købe i morgen og jeg tror det bliver en Seagate, men er der
> nu noget jeg har overset?

Du har helt klart glemt Western Digital!
Det skulle være den hurtigste IDE hd på markedet lige nu (correct me if i'm
wrong)
Læs evt. mere her: http://www.storagereview.com -> leaderboard (link øverst
midt)

Mvh Kim

Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 26-09-02 12:40

Western digital er blevet gode! Deres diske med 8 mb cache er hurtige
støjsvage og kører koldt. Maxtor (som de retteligt hedder) har haft en del
uheldige serier, men de nyeste er fine (det hjalp at de opkøbte Quantum).
Jeg tror du kan høre skidt om alle mærker, men IBM har vel rekorden i fejl i
nyere tid..

--
Kasper Thor

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-09-02 12:44

"Søren" wrote:

> Matrox er enten det bedste siden skiveskåret brød eller også det værste
> siden samme brød blev skåret.

Når du bruger grafikkortet som harddisk, så kan jeg godt forstå at du
bliver skuffet

Maxtor har lige vundet AltOmDatas test af Harddiske.

Jeg har selv et på 80Gb. Den der Fluid-ting..... Dejlig lydsvag.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 26-09-02 13:08

> [...]
defekte
> varer.
>
> Matrox er enten det bedste siden skiveskåret brød eller også det værste

Maxtor laver harddiske, Matrox grafikkort.

> Seagate er alle glade for, men de larmer lidt.

Jeg synes ikke min larmer. Nogle siger de larmer mindre end maxtor, andre
omvendt.

Valget for mig stod mellem Maxtor og Seagate. Jeg vidste ikke rigtig med
Maxtor, nogle havde haft problemer. Seagate Barracuda, er der mange der er
tilfredse med. Så går man i hvert fald ikke galt i byen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-09-02 13:31

"Søren" <scbuhl@hotmail.nospam.com> wrote in message

I dk.edb.hardware.drev er det on-topic.

Her er det Off-Topic.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 26-09-02 19:10

Jesper G. Poulsen wrote:
> "Søren" <scbuhl@hotmail.nospam.com> wrote in message
>
> I dk.edb.hardware.drev er det on-topic.
>
> Her er det Off-Topic.

En harddisk er vel også hardware.Men du har ret,han får nok flere svar i
dk.edb.hardware.drev

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-09-02 06:36

"Henrik Sørensen" <sam@pc.dk> wrote in message
> En harddisk er vel også hardware.

Men når der findes en undergruppe til harddiske er de automatisk off-topic
alle andre steder...