HP Laserjet 3100 installationscd
Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 26-09-02 11:43

Hejsa!
Jeg leder med lys og lygte efter en installationscd til en HP Laserjet 3100.
Man kan bestille den på HPs hjemmeside, men det er forgæves forsøgt to gange
nu.
Er der en venlig sjæl der ligger inde med CDen, vil den være et kærkomment
indslag i min hverdag!

Svar enten her og jeg sender dig en mail-adresse den kan sendes på, eller
smid den på noget FTP eller lign...

Jesper

Fra : zomp

Dato : 22-12-02 22:42