Transportkasse !!
Fra : Trine Svenstrup

Dato : 26-09-02 10:02

Hej,

er der nogle her der ved hvor man får fat på en transportkasse til en hund.
Jeg har en mellemstor hund, og vi rejser jævligt med tog. Da det efterhånden
render op med prisen for en hund og DSB, overvejer jeg at anskaffe sådan en
transportkasse til ham. Jeg har undersøgt i en dyrehandel på Vesterbro,men
der havde han desværre ikke den rigtige størrelse.

Hvor leder jeg, og er der evt. internet adresser hvor man kan købe
hundetilbehør ????

Trine.

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 26-09-02 10:21

Prøv
www.pethouse.dk
De bringer ud.
Hilsen Vibeke

Fra : Mari

Dato : 26-09-02 21:37

"Trine Svenstrup" <trine-svenstrup@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> er der nogle her der ved hvor man får fat på en transportkasse til en
hund.

Tag ud i ZooCity i Rødovre http://www.zoozity.dk/information.asp

Zoo Zity
Rebæk Søpark Butikscenter
2650 Hvidovre.

Tlf.: 3648 4455
Fax.: 3648 3366

Tag S-toget til Rødovre station (linie B eller B+) eller kør i bil og parker
uden for centeret.

Se kortet.

Vores åbningstider i butikken er:

Mandag kl. 11.00 - 18.00
Tirsdag kl. 11.00 - 18.00
Onsdag kl. 11.00 - 18.00
Torsdag kl. 11.00 - 18.00
Fredag kl. 11.00 - 19.00
Lørdag kl. 10.00 - 17.00
Søndag kl. 10.00 - 17.00

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 28-09-02 09:01

Tak for hjælpen. Jeg har nu fundet en perfekt kasse til hunden.

Trine