Bærbar pc med tasteturfejl
Fra : Michael Knak

Dato : 26-09-02 09:38

Hej

Jeg har dummet mig. Har en Dell Inspiron 8100 med Win2000 Proff.
For at lette skriveriet satte jeg min trådløse Logitech tastetur til via
USB.
Det virkede uden problemer ! Men.... nu virker tasteturet på selve
computeren ikke som den skal. Når jeg trykker på punktum skriver den
komma. Tryk på L og den skriver 3, K = 2 og så ellers fremdeles.

Har forsøgt at fjerne driver/tastetur, har ikke nogen genskabelsesfil, så
kan
ikke genskabe computeren til før jeg stak tasteturet ind.

Hjælp.... har nogen svaret på hvad jeg skal gøre ?
En bærbar med "defekt" tastetur er jo ikke meget værd

Vh
M. Knak

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 26-09-02 09:58

Slå numlock fra på den bærbare.

klindt

Fra : Tinky Winky

Dato : 26-09-02 09:59

> Slå numlock fra på den bærbare.

Hehe, ja.

Fra : Michael Knak

Dato : 26-09-02 17:32

Hej...

*griner* ja det virker !
Tusinde tak for hjælpen, det der ser mest sort ud... er jo total nemt !

Tak
Knak