Printer til printe direkte på CD
Fra : Darkh

Dato : 26-09-02 08:09

Hej

Da den gamle CD printer er stået af, skal jeg til at have en ny.

Den jeg har er en Matisse Gold, som er bygget på en Epson printer. På trods
af at den har udskrevet nogle tusinde CD'ere har jeg egentlig aldrig været
helt tilfreds med den.

Så jeg vil lige høre om der er nogen som har erfaringer med andre mærker,
eller om Epson har nogle nye modeller som bare virker.

pft
Jesper

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-09-02 13:57

> [...]
>
> Så jeg vil lige høre om der er nogen som har erfaringer med andre mærker,
> eller om Epson har nogle nye modeller som bare virker.

Om den virker ved jeg ikke med Epsons 950 skriver FLOT også på CD'er. Men
den er ikke helt billig.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Darkh

Dato : 26-09-02 15:28

> Om den virker ved jeg ikke med Epsons 950 skriver FLOT også på CD'er. Men
> den er ikke helt billig.

Prisen er ikke altafgørende, det vigtigste er stabilitet, da det som regel
er her og nu skiverne skal laves.

Men det kunne da godt være at man prøve en Epson igen, hvis der ikke er
andre på markedet.

mvh
Jesper