Ehh... Optisk Trådløs mus?
Fra : FreddiE

Dato : 25-09-02 23:19

Microsoft Wireless OpticalMouse blue:
http://microsoft.com/hardware/mouse/womb_info.asp

Microsoft OpticalMouse blue:
http://microsoft.com/hardware/mouse/omb_info.asp

Der står under begge:

"Now you can experience the benefits of the world's most powerful optical
technology. The Microsoft optical sensor replaces your old-fashioned mouse
ball. Capturing 6,000 frames per second, it delivers up to four times the
performance of other optical mice. This superior tracking speed translates
into smooth, accurate cursor performance and it works on most surfaces. No
Mouse Pad!"

Det vil sige de er lige hurtige, selvom den ene er wireless? Jeg troede at
Trådløse mus var langsomere om at opdatere og ikke var specielt godt til
spil fordi de man fik det der "lag".

?

Hvad jeg skal ha:
http://microsoft.com/hardware/keyboard/wod_info.asp

--
Mvh. FreddiE
FreddiE@besked.com

- "I go to work, people shoot at me. Raymond goes to work, people
do the wave"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-09-02 19:35

"FreddiE" <FreddiE@besked.com> wrote in message

> Det vil sige de er lige hurtige, selvom den ene er wireless? Jeg troede at
> Trådløse mus var langsomere om at opdatere og ikke var specielt godt til
> spil fordi de man fik det der "lag".

Sådan var det også..

Ved ikke helt med disse Microsoftmus, du har fremlangt...

Men Logitech´s nye skud på stammen, er enddag hurtigere end USB porten, på
den trådløse strækning.. (den bliver dog koblet på USB porten )

Læs evt. tråden "Ny Logitech trådløs optisk mus" fra igår 20:08