Susåen..
Fra : Peter Bak

Dato : 25-09-02 23:01

Hej
Jeg vil gerne vide om det er gratis at fiske i Susåen eller om det koster
penge...
Jeg leder faktisk også efter en lejrplads ved åen..
Kan nogen hjælpe??

bak69

Fra : Jens Sabroe

Dato : 26-09-02 07:53

Hejsa bak69.

Susåen er stort set foreningsvand overalt, men du kan købe dagkort til enkelte stykker.

Sportsfiskerklubben Næstved har nogle vildt gode stykker omkring Næstved hvortil du
kan købe dagkort for ganske beskedne penge. Kig forbi på http://home1.stofanet.dk/sfk/

Mht. lejrpladser er jeg lidt usikker - du må hellere kontakte klubbens alvidende kasserer
Nina Pindstrup på 55 73 32 62.

MVH
Jens Sabroe