blister
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-09-02 22:04

Godaften

Jeg har i munden en STOR blist, som egentlig gør temmelig ondt, er der nogen
der kender en "behandling" for blister?

på forhånd tak

Bobo

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 25-09-02 23:30

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse
> Godaften
>
> Jeg har i munden en STOR blist, som egentlig gør temmelig ondt, er der
> [...]
Hej

Skyld munden i brintoverilte, og brug ellers Zendium tandpasta med enzymer,
og smør noget af tandpastaen på blisten.

VH Birgitte

Fra : mig

Dato : 26-09-02 06:37

"Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skyld munden i brintoverilte, og brug ellers Zendium tandpasta med
enzymer,
> og smør noget af tandpastaen på blisten.

Især brintoverilte gel er godt at smøre på.

Fra : Søren Emig

Dato : 28-09-02 14:41

> Skyld munden i brintoverilte, og brug ellers Zendium tandpasta med
enzymer,
> og smør noget af tandpastaen på blisten.

Hvis du godt kunne tænke dig at leve videre, så brug for guds skyld ikke den
første og bedste flaske, hvor der står brintoverilte påskrevet. Vær SIKKER
på at det kan bruges til mundskyld