Endelig :-))))))))))))))))))))))))
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-09-02 21:59

I skrivende stund parrer min hunkat her i min stue.
Nogle af jer kan måske huske mit desparate spørgsmål om nogle havde et
husmorråd til at få en hunkat i løbetid.
Hankatten har været på besøg her hos mig i over 5 uger nu, og endelig er min
hun kommet ordentlig i løbetid.
Jeg tror hun har troet at hun har været drægtig, for det passer med at der
er gået knap 8 uger siden sidste løbetid.

ENDELIG !! Jubiiiiiiii!
Mens de tager sig et par parringsdanse i stuen, vil jeg tage en jubbel-dans

Nu håber jeg der kommer nogle dejlige killinger ud af det

Hilsen Nina

Fra : Pia J

Dato : 25-09-02 22:00

Jubii. Jeg håber, du har gemt ham den blege af vejen....

:Pia (som ikke fatter hvordan du administrerer hvem som må hvad med hvem)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-09-02 22:08

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message
> Jubii. Jeg håber, du har gemt ham den blege af vejen....
>
> :Pia (som ikke fatter hvordan du administrerer hvem som må hvad med hvem)

Du kan TRO han er gemt af vejen.
Der er jo kun 2 der "kan" noget.
Den rigtige og den forkerte
Den forkerte er gemt "af vejen" ... under min dyne i soveværelset, og det
passer ham fint i disse kolde tider

Hilsen Nina

Fra : goofy

Dato : 25-09-02 22:05

Hej
> I skrivende stund parrer min hunkat her i min stue.
Tillykke
Jeg håber der bliver mange "Ninaér"

Steen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-09-02 22:13

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> writes:

> Hankatten har været på besøg her hos mig i over 5 uger nu.

Det var ellers laenge...
Hvad siger hankattens mennesker til det saa, jeg mener det er jo snart
saa laenge at han foeler sig mere hjemme hos jer, end hos den selv..*GG*

Kan jo ende med at han slet ikke vil hjem igen *FNIZ*

> ENDELIG !! Jubiiiiiiii!

Maa man nok sige.. bidrager lige med et :hop: & :D

> Nu håber jeg der kommer nogle dejlige killinger ud af det

Ja mindst du kan godt fortaelle dem fra mig at de bare har at goere
"arbejdet" ordentligt saa vi kan sidde og savle over nogle flere
miverbilleder..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-09-02 22:26

> Det var ellers laenge...
> Hvad siger hankattens mennesker til det saa, jeg mener det er jo snart
> saa laenge at han foeler sig mere hjemme hos jer, end hos den selv..*GG*

Tro mig, han har i ALLE 5 uger lignet en der var på ferie på Bahamas. Han
har nydt hvert et sekundt.

> Kan jo ende med at han slet ikke vil hjem igen *FNIZ*

.....eller får lov til at komme hjem. Hvis der er nogle der er forelsket i
ham (udover min hunkat ... altså, fnis) ...tja, så er det mig. Vi har sovet
arm i arm hver eneste nat

> Ja mindst du kan godt fortaelle dem fra mig at de bare har at goere
> "arbejdet" ordentligt saa vi kan sidde og savle over nogle flere
> miverbilleder..

Du kan være helt sikker på at han gør sit absolut bedste.
Hun er allerede hårløs i nakken ... og på 3 omgang ...

Hilsen Nina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-09-02 22:40

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> writes:

> Tro mig, han har i ALLE 5 uger lignet en der var på ferie på Bahamas. Han
> har nydt hvert et sekundt.

Havde nok en fornemmelse af det..
Hvis han kommer hjem stiller han sikkert hoejst et par dage efter og
vil ind igen..*fniz*

> ....eller får lov til at komme hjem. Hvis der er nogle der er forelsket i
> ham (udover min hunkat ... altså, fnis) ...tja, så er det mig. Vi har sovet
> arm i arm hver eneste nat

Saa maa du jo hellere beholde ham jo, kan altid sige jamen jeg vil
altsaa vaere sikker paa at der kommer mivere inden han bliver
sluppet..
Men noget kunne tyde paa at du kommer til at mangle dit sovedyr i nat,
saa for hunkatten vil jo nok gerne have ham for sig selv lidt endnu..*GG*

> Du kan være helt sikker på at han gør sit absolut bedste.
> Hun er allerede hårløs i nakken ... og på 3 omgang ...

WOW stakkels hunkat, det tog ikke laenge.. Ha 3 omgang kender jeg
hunkatte ret skal der vist en del mere til...

Og mig, jeg er glad for at jeg ikke er fertil hankat, foerst foer man
hvaes og krads og saa lige med et ligger de med rumpen i vejret og vil
hele tiden...;-/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-09-02 23:11

> Saa maa du jo hellere beholde ham jo, kan altid sige jamen jeg vil
> altsaa vaere sikker paa at der kommer mivere inden han bliver
> sluppet..

Han får lov til at komme hjem når "job well done". Jeg orker ikke fertil
hankat i huset længere
Så må jeg jo sove uden min putte-bamse ...suk.

> Men noget kunne tyde paa at du kommer til at mangle dit sovedyr i nat,
> saa for hunkatten vil jo nok gerne have ham for sig selv lidt endnu..*GG*
´
Ja, og jeg tror også jeg klarer mig uden. For kors hvor de larmer :*G*

> WOW stakkels hunkat, det tog ikke laenge.. Ha 3 omgang kender jeg
> hunkatte ret skal der vist en del mere til...

Jep ! Han ligger her på gulvet i "pauserne" og spytter hår ud *G*
Håber han nød sin ferie på "Bahamas", for den er da klart slut nu !

> Og mig, jeg er glad for at jeg ikke er fertil hankat, foerst foer man
> hvaes og krads og saa lige med et ligger de med rumpen i vejret og vil
> hele tiden...;-/

.....synes nu ikke han ligner en der har noget at klage over *G*

Hilsen Nina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-09-02 16:57

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> writes:

> Han får lov til at komme hjem når "job well done". Jeg orker ikke fertil
> hankat i huset længere

Kan jeg nu godt forstaa

> Så må jeg jo sove uden min putte-bamse ...suk.

Surt show, men maaske du kan faa en af de andre til at putte med dig..

> Ja, og jeg tror også jeg klarer mig uden. For kors hvor de larmer :*G*

Saa kan det jo vaere at du slet ikke fik lov til at sove alligevel..*G*

> Jep ! Han ligger her på gulvet i "pauserne" og spytter hår ud *G*
> Håber han nød sin ferie på "Bahamas", for den er da klart slut nu !

Mon ikke han noed det, fine forhold og fraternisering med de lokale
nymfer... Taenk bare paa alle de maend som tager paa ferie for det samme..

> ....synes nu ikke han ligner en der har noget at klage over *G*

Ville vist ogsaa vaere uforskammet *SS*

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 25-09-02 22:22

Hejsa Nina

Dejligt for dig . jeg har selv været i samme sitaution tog p- pillerne fra
mine katte i Dec. sidste år men sendte min hunkat til parring i KBH, efter 3
mdr. der kom der en løbetid og hun blev parret, fedt nok.
men 0 killinger så på den igen*SS* så lykkes den endelig at få et kuld den
26 juni i år dejlige 4 killinger kom der.

Så tillykke håber der er misser på vej om ca 9 uger

Hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 26-09-02 18:42

Hej Nina

>I skrivende stund parrer min hunkat
>her i min stue.

Dejligt at høre - så skal jeg vist også lade være med at miste
tålmodigheden endnu *g*.

>Jeg tror hun har troet at hun har
>været drægtig, for det passer med at der
>er gået knap 8 uger siden sidste løbetid.

Min var i løbetid i uge 31, så mon ikke også hun snart kommer det
igen (krydser fingrer, krydser fingrer, krydser fingrer)

>Mens de tager sig et par
>parringsdanse i stuen, vil jeg tage
>en jubbel-dans

Ikke mere regn, tak - så lad lige være med at danse alt for voldsomt
*ggg*

>Nu håber jeg der kommer nogle dejlige
>killinger ud af det

Jeg krydser lige fingrer for dig også så, nu jeg er igang :0)

Hilsen Trine & co.