Display
Fra : Roger

Dato : 25-09-02 20:26

Jeg leter etter et diplay som kan lese temperatur i kabinettet om mulig cpu
som har plass enten i floppy hull eller cd finnes dette i så fall hvor kan
dette kjøpes.

Mvh Roger

Fra : KNL DtP

Dato : 25-09-02 20:44

"Roger" <r-holte2@frisurf.no> skrev i en meddelelse

> Jeg leter etter et diplay som kan lese temperatur i kabinettet om mulig cpu
> som har plass enten i floppy hull eller cd finnes dette i så fall hvor kan
> dette kjøpes.

Conrad i Tyskland her en lille fiks en - har den selv. Ret smart.

http://makeashorterlink.com/?S28E628E1

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Roger

Dato : 25-09-02 21:20

> Conrad i Tyskland her en lille fiks en - har den selv. Ret smart.

> [...]

Jeg kan ikke finne dette det eneste jeg finner er en puls måler tror jeg har
du et navn på den så takker jeg så mye

Mvh Roger

Fra : Roger

Dato : 25-09-02 21:26

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 26-09-02 00:06

> [...]
cpu
> som har plass enten i floppy hull eller cd finnes dette i så fall hvor kan

Den ultimative temp. styring er en DigiDoc.
Den kan aflæse temp. 8 steder i dit kabinet og styre 8 blæsere. Overvåge
dine 12V og 5V strømkredsløb, og alarmere dig hvis noget ikke er som det
skal være.
Den monteres i en CD drev plads, og kræver ingen software.

Du kan få den her: http://www.studiedata.dk/search.asp?keyword=DigiDoc

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002