Så skete det for mig IBM harddisk
Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 25-09-02 18:29

Min IBM 60gb 7200rpm - er ved at være død... ja det er et velkendt problem,
men jeg troede ikke det ville ske for mig. Den køre ikke mere end 8 timer
dagligt (som IBM anbefaler) og så sidder den i en skuffe med termostyret
blæser..... SÅDAN NOGET LORT..... Ja IBM bytter den jo nok... men vigtige
data vil aldrig blive gendannet.... suk - suk

B. Madsen

Fra : René Jensen

Dato : 25-09-02 18:50

[8700] Brian Mark Madsen wrote:
> [...]
> blæser..... SÅDAN NOGET LORT..... Ja IBM bytter den jo nok... men vigtige
> data vil aldrig blive gendannet.... suk - suk

Lige for at prikke lidt i det ... siger backup, dig noget? ;)

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 25-09-02 20:27

Ja - men det er da ikke for rigtige mænd

Fra : Jens Erik

Dato : 25-09-02 21:07

"[8700] Brian Mark Madsen" <brianm@mobilixnet.dkREMOVE> skrev i en
meddelelse news:3d920e00$0$69019$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ja - men det er da ikke for rigtige mænd

rigtige mænd tager ikke backup !!!

De græder !!!

Fra : Henrichsen

Dato : 25-09-02 21:53