MySql 4.0 source?
Fra : Lars Kongshøj

Dato : 25-09-02 15:10

Er der nogen, der ved, hvor man kan finde source for MySQL 4.0? På
www.mysql.com kunne jeg kun finde binære pakker.

--
Lars Kongshøj
Registrer dig som linux-bruger:

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 25-09-02 16:16

On Wed, 25 Sep 2002 16:10:23 +0200, Lars Kongshøj
<lars_kongshoj@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen, der ved, hvor man kan finde source for MySQL 4.0? På
>www.mysql.com kunne jeg kun finde binære pakker.

Så har du vist ikke kigget ret godt efter:
http://www.mysql.com/downloads/mysql-classic-4.0.html
og
http://www.mysql.com/downloads/mysql-pro-4.0.html

http://www.gartneriet.dk
- nu med link til egne billeder fra Aero-koncerten
med Jean Michel Jarre

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 25-09-02 16:21

Mads Lie Jensen wrote:
> Så har du vist ikke kigget ret godt efter:
> http://www.mysql.com/downloads/mysql-classic-4.0.html
> og
> http://www.mysql.com/downloads/mysql-pro-4.0.html

Jeg kiggede åbenbart ikke det rigtige sted. Under MySQL-Max download er
der stadig ingen source. Nu prøver jeg at downloade "Classic" i stedet
for.

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 28-09-02 08:04

> Jeg kiggede åbenbart ikke det rigtige sted. Under MySQL-Max download er
> der stadig ingen source. Nu prøver jeg at downloade "Classic" i stedet
> for.

Det har ingen betydning. Max er bare bare binaries med ekstra features
kompileret med.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 30-09-02 14:39

"Jakob Møbjerg Nielsen" wrote:
> Det har ingen betydning. Max er bare bare binaries med ekstra features
> kompileret med.

Ja, jeg kunne også se, at der var noget InnoDB-understøttelse, da jeg
kørte configure. Så det var bare placeringen, der har drillet mig.