god jul
Fra : Peter T.

Dato : 24-12-00 00:12

Vil bare lige følge sidste års trend op (svjh) med en lang tråd med god
jul til alle, uanset hvor offtopic den må være.
Så jeg ønsker en god jul til alle og især til dem herinde, der arbejder
hos udbyderne. Selvom I svarer på egne vegne, giver I folk en stor
hjælp med deres opsætning og andre problemer. :)

--
Peter T.

Fra : Karsten

Dato : 24-12-00 06:56

Peter T. skrev Sun, 24 Dec 2000 00:12:25 +0100:
> [...]
>hos udbyderne. Selvom I svarer på egne vegne, giver I folk en stor
>hjælp med deres opsætning og andre problemer. :)

jamen , jeg vil gerne være med til at lave en 40 cm. lang tråd!
kan kun tilslutte mig at det er rigtig godt at de der arbejder hos
udbyderne snakker med her,
så go' jul og godt nytår , (i mit tilfælde nyt hår :))
keep up the good work.
--
mvh. Karsten

Fra : John Hinge

Dato : 24-12-00 09:35

"Peter T." wrote:

> [...]
> hos udbyderne. Selvom I svarer på egne vegne, giver I folk en stor
> hjælp med deres opsætning og andre problemer. :)

Jammen pænt tak, i lige måde, og også God jul til alle jer andre

--
John Hinge
som til lejligheden gør opmærke på at han

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 24-12-00 10:33

On Sun, 24 Dec 2000 00:12:25 +0100, Peter T. <pinoc10@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>hos udbyderne. Selvom I svarer på egne vegne, giver I folk en stor
>hjælp med deres opsætning og andre problemer. :)

Helt enig! Man kan nemt komme til at "hade" et firma, men at hade en
person, der gør sit bedste for at løse problemerne, det er umuligt.

Og de supportere, jeg har haft kontakt med, prøver faktisk alt hvad de
kan - som regel er det nok

God jul.

Fra : BARRY BOUWSMA IS A P~

Dato : 25-12-00 02:44

:: Helt enig! Man kan nemt komme til at "hade" et firma, men at hade en
:: person, der gør sit bedste for at løse problemerne, det er umuligt.

Oh yeah? So, please explain BARRY BOUWSMA then.

Fra : John Hinge

Dato : 25-12-00 09:31

"BARRY BOUWSMA IS A PARTYING PRESENT-PILFERING PEBERNOEDDER-PAWING
PEDOPHILE!!!" wrote:

> :: Helt enig! Man kan nemt komme til at "hade" et firma, men at hade en
> :: person, der gør sit bedste for at løse problemerne, det er umuligt.
>
> Oh yeah? So, please explain BARRY BOUWSMA then.

Nobody hates Barry Bouwsma.. did you miss our pathetic attempt at
gaining sympathy by praising you in .sigs and stuff ?

But still God Jul to you my ex newsbofh, may your travels take
you fun and happening places.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 25-12-00 16:52

I indlægget <meowbot-AutoPresentPackagingPimperPost-0@netscum.dQ>
dateret 25 Dec, forfattede BARRY BOUWSMA IS A PARTYING PRESENT-PILFERING PEBERNOEDDER-PAWING PEDOPHILE!!!:

> :: Helt enig! Man kan nemt komme til at "hade" et firma, men at hade en
> :: person, der gør sit bedste for at løse problemerne, det er umuligt.
>
> Oh yeah? So, please explain BARRY BOUWSMA then.

Hm, er du ikke blevet sat på et fly/en cykel endnu?

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 24-12-00 04:01

Peter T. <pinoc10@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hos udbyderne. Selvom I svarer på egne vegne, giver I folk en stor
> hjælp med deres opsætning og andre problemer. :)

-Kan kun bifalde hilsenen *<

Glædelig jul til alle - især til dem der er nødt til at
arbejde for at holde vores samfund kørende.

Julen er en tid for både familie, god mad, gaver
samt opgradering/vedligeholdelse af comp.

Ha' det rart!

-Lars-

Fra : Kristian Jeppesen

Dato : 24-12-00 13:42

> [...]
> hos udbyderne. Selvom I svarer på egne vegne, giver I folk en stor
> hjælp med deres opsætning og andre problemer. :)

God Jul Til Jer Alle sammen

Mvh
Kristian J

Fra : Lars Jensen

Dato : 24-12-00 14:08

> [...]

> hos udbyderne. Selvom I svarer på egne vegne, giver I folk en stor
> hjælp med deres opsætning og andre problemer. :)

Tak Peter, og en god jul fra en der har vagt ind til kl. 24.00 juleaften....

Faktisk god jul og et god tnytår til jer alle...

Lars B

Fra : Rune Klausen

Dato : 24-12-00 14:55

> [...]
> hos udbyderne. Selvom I svarer på egne vegne, giver I folk en stor
> hjælp med deres opsætning og andre problemer. :)

COOL JUL, og må der kun være hårde pakker under træet i år :)

*
/ * \
/ *@*\
/*@*@*\
''''''''| |''''''''

-Rune

Fra : N/A

Dato : 24-12-00 16:30

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 24-12-00 16:30

"Sydfyns FM" <sydfynsfm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Også fra det mørke vestjylland en god jul til alle.

Ps. Nu kommer netbetjentene snart stormende hvis jeg ikke tager fejl ,o)

--
Mvh.
Henning L.Andersen