Dyremishandling
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-09-02 12:00

http://dk.news.yahoo.com/020925/76/zk0g.html
http://www.stiften.dk/artikel:aid=82640

Her er lige et par nyheder om den længe ventede opstramning af
dyreværnsloven.

Lad os krydse fingre for at der virkelige kommer en kraftig
opstramning, både på dyretransporterne (desværre nok ikke
sandsynligt) og på gårdmand Jensen, hvis køer ikke har adgang til
drikkevand.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 26-09-02 13:32

> [...]
> opstramning, både på dyretransporterne (desværre nok ikke
> sandsynligt) og på gårdmand Jensen, hvis køer ikke har adgang til

Det må vi håbe. Mon de tager det oplæg op, som vi tidligere har diskuteret
her i gruppen!? Jeg taler om det oplæg, som omhandler alt muligt vedr. i
hvert fald heste; størrelse på hestebokse osv. (jeg har det vist liggende et
eller andet sted på min computer).

Jeg overvejede lidt og skrive til justitsministeriet, men mon det vil hjælpe
noget?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 26-09-02 18:08

> Jeg overvejede lidt og skrive til justitsministeriet, men mon det vil
hjælpe
> noget?
>

> mvh
> Trond Øyvind Hermansen

Tja, hvis man ingenting gør, ja så hjælper det ikke noget...............

Venlig hilsen Nina Svanholm.