Trådløst netværk - rækkevide
Fra : OP

Dato : 25-09-02 09:48

Jeg planlægger at lave et trådløst netværk i ejendommen hvor jeg bor.
Facts: 4 etager, etageadskillelse er træ og puds (gammel ejendom), en
2-værelses lejlighed på hver etage, murene er mursten, AccesPointet
placeres på 1. sal.

Jeg regner med at købe 3com OfficeConnect.

Er der nogen der har erfaring med rækkeviden i en sådan opsætning, altså
"i værste fald" gennem 3 etageadskillelser og en murstensvæg.

MVH
OP

Fra : Husum

Dato : 26-09-02 14:33

I et lukket miljø skal du ikke regne med mere end 25 - 35 meters rækkevidde.
Det kan selvfølge variere fra mærke til mærke.

/Husum