HP blækpatron
Fra : sharkan

Dato : 24-09-02 20:59

Hej,

Er det muligt at genopfylde en HP original blækpatron. Jeg har et refill kit
i Aldi til 49.95, men er i tvivl om jeg kan genopfylde ?

På forhånd tak.

Fra : Allan Riise

Dato : 24-09-02 22:02

"sharkan" <sharkandk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kit
> i Aldi til 49.95, men er i tvivl om jeg kan genopfylde ?

Jo da, med lidt forsigtighed kan det godt lade sig gøre, men pas på ved
farvepatronen at du får de rigtige farver de rigtige steder, har selv lavet
en fejl der, så mine farver er Grøn !!
Men du kan nok ikke gøre det mere end et par gange, så skal der købes nye
patroner.

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk

Fra : Mogens

Dato : 24-09-02 23:46

On Tue, 24 Sep 2002 21:59:17 +0200, "sharkan" <sharkandk@ofir.dk>
wrote:

>Hej,
>
>Er det muligt at genopfylde en HP original blækpatron. Jeg har et refill kit
>i Aldi til 49.95, men er i tvivl om jeg kan genopfylde ?

Hvis det er en sort patron, så er det nemt
og fungerer fint. Jeg har dog ikke prøvet
med Aldi's sæt.

Den kulørte patron er straks sværere og
selvom jeg har prøvet et par gange er det
aldrig lykkedes mig at få det til at fungere
ordenligt. Så hellere købe en genopfyldt
patron som koster ca det halve af en original.

mvh Mogens