Win XP Apache upload
Fra : Lars Arvø

Dato : 24-09-02 19:44

Hej
Jeg har en web-server kørende. På en af siderne kan der uploades filer til
mig. Jeg har konstateret at hvis filen der bliver uploadet er omkring 8Mb og
derover, ser det godt nok ud som om uploadet, men den er ikke i mit upload
direktorie. Er der nogen der har en ide til hvad det kan være. Min streng i
min upload PHP fil ser således ud.
<input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="1000000000" />
Mvh Lars

Fra : Allan E

Dato : 24-09-02 20:00

"Lars Arvø" <lars@takago.dk> wrote in message
> [...]
og
> derover, ser det godt nok ud som om uploadet, men den er ikke i mit upload

Tjek din php.ini fil igennem. eg kunne forestille mig at du måske skulle se
nærmere på følgende attributter:
post_max_size //Hvis du vil poste fra en form
upload_max_filesize //Indlysende attribut i dette tilfælde
memory_limit //Ved ikke med sikkerhed om det er nødvendigt at
sætte denne større end 8M

Prøv at se dem igennem, og se om det så ikke skulle virke

Mvh Allan E

Fra : Lars Arvø

Dato : 24-09-02 22:01

Hej.
Har nu fundet strengen i php.ini hvor det kan rettes, og så virker det.
; Maximum size of POST data that PHP will accept.
post_max_size = 18M
Den er normalt sat til 8M
Lars Arvø