sig mig lige...
Fra : Pia J

Dato : 24-09-02 19:11

Var det ikke meningen killinger skulle være TRÆTTE efter en vaccine?!

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-09-02 19:24

> Var det ikke meningen killinger skulle være TRÆTTE efter en vaccine?!

Tror du også på nisser ?

Nina

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-09-02 19:23

Nina, Tender Tribes wrote:

> Tror du også på nisser ?

Og påskeharen *gg*

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Pia J

Dato : 24-09-02 19:29

jamen det sagde Kate selv i sidste uge! =8-o

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-09-02 19:37

> jamen det sagde Kate selv i sidste uge! =8-o

*G* Nå, men nu må jeg vist hellere være sød
Jow, de kan godt blive lidt trætte, få lidt kvalme og lidt utilpashed.
Men det er langt fra altid. ... men det behøver jeg vel ikke at skrive *G*

Hilsen Nina

Fra : Kate

Dato : 24-09-02 22:10

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> jamen det sagde Kate selv i sidste uge! =8-o

Hahahaha, joe jeg kan garantere for at Mowgli var så træt at jeg blev
bekymret, ja, så bekymret at jeg blev glad da han blev lømmel igen, og
stadig er glad for at han er lømmel
Og jo alle andre forsikrede mig at det da var helt normalt at de blev
trætte efter vaccine, så du er måske bare "heldig"

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-09-02 19:31

> Og påskeharen *gg*

Tandfeen måske ?

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-09-02 19:29

Nina, Tender Tribes wrote:

> Tandfeen måske ?

Og Manden i Månen

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-09-02 19:40

> Og Manden i Månen

Månen er lavet af grøn ost, så han kommer da ikke til at sulte

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-09-02 19:37

Nina, Tender Tribes wrote:

> Månen er lavet af grøn ost, så han kommer da ikke til at sulte

Kun hvis hans livret er vaniliekransehuller

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-09-02 19:50

> Kun hvis hans livret er vaniliekransehuller

Okay, for at der ikke er nogle der skal få frugt-knopper over den her
usaglige debat, vil jeg stille et meget relevant spørgsmål:
Hva' smager de af ?

Nina

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-09-02 19:50

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> skrev i en meddelelse

> Okay, for at der ikke er nogle der skal få frugt-knopper over den her
> usaglige debat, vil jeg stille et meget relevant spørgsmål:
> Hva' smager de af ?

Det har jeg ingen anelse om - min bager fører dem ikke

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Jette

Dato : 24-09-02 21:45

"Helle Andersen" skrev:
> Det har jeg ingen anelse om - min bager fører dem ikke

Ærgeligt, for de har ellers mange fordele:

De koster ingenting
De feder ikke
Man kan ikke få for mange af dem
Kattene må gerne spise dem
Nemme at transportere
Er hurtige at lune i ovnen
Egnede til frysning

.... de har kun éen ulempe.... det er svært at få dem til at smage af
noget

Mvh. Jette

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-09-02 22:05

> ... de har kun éen ulempe.... det er svært at få dem til at smage af
> noget

Nok lidt henad vindfrikadeller og skysovs ...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-09-02 22:24

In article <0ijqma.21a2.ln@tatooine>, Jette
<jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

> [...]
> Er hurtige at lune i ovnen
> Egnede til frysning
>
> ... de har kun éen ulempe.... det er svært at få dem til at smage af

Og så er de faktisk til at skaffe på nettet:
http://guleroden.dk/produkt.asp?id=92&prd=Vanillekransehuller

Velbekomme...

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 25-09-02 09:46

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Og så er de faktisk til at skaffe på nettet:
> http://guleroden.dk/produkt.asp?id=92&prd=Vanillekransehuller

Hæ. Jeg ku' især godt lide billederne *GG*

Mvh. Else.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-09-02 11:40

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> writes:

> "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> >

> Hæ. Jeg ku' især godt lide billederne *GG*

aev er nogen rendt med billedet af vaniliekransehullerne eller er det
bare mig som ikke fatter en dyt..:?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-09-02 11:57

er det
> bare mig som ikke fatter en dyt..:?

Det er dig der ikke fatter en dyt *G*
Hi hi hi

Nina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-09-02 12:09

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> writes:

> Det er dig der ikke fatter en dyt *G*
> Hi hi hi

aev jeg ville ellers gerne have set et billede af et vaniliekransehul..;-(

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-09-02 12:23

> aev jeg ville ellers gerne have set et billede af et vaniliekransehul..;-(

Hvis du har kigget på det link som Ann gav, har du set et billede af
vaniliekransehul

Nina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-09-02 14:15

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> writes:

> Hvis du har kigget på det link som Ann gav, har du set et billede af
> vaniliekransehul

Ja nu du skriver det saa kan jeg da godt se det :o

Fra : Pia J

Dato : 25-09-02 12:28

Hvorfor køber du ikke bare en pakke? De er jo ret billige!

:Pia

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-09-02 14:13

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> writes:

> Hvorfor køber du ikke bare en pakke? De er jo ret billige!

Jae, men selv billigt er dyr sidst paa maaneden dvs. efter den 2..;-(

Fra : goofy

Dato : 24-09-02 22:54

Hej
> Okay, for at der ikke er nogle der skal få frugt-knopper over den her
> usaglige debat, vil jeg stille et meget relevant spørgsmål:
> Hva' smager de af ?
Desværre ingenting, men de er med garanti lette og luftige
Steen

Fra : Pia J

Dato : 24-09-02 19:32

Nåja, det er kun elregningen de er ved at flå - der kommer nok en ny...

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-09-02 19:39

> Nåja, det er kun elregningen de er ved at flå - der kommer nok en ny...

Tror du så den smager bedre end den første ?