Har brug for hjælp!!!
Fra : Anders

Dato : 24-09-02 18:30

Jeg har et problem, jeg er lidt meget ny inden for asp, men vil
gerne have hjælp til en ting.
Jeg har downloadet flere forskellige færdig lavede news system og
tagwall`s, men der er mange filer, hvordan for man f,eks news
systemet til at virke på min side, som er lavet i html, hvor skal
jeg sætte koderne ind, fra systemet? det ved jeg nemlig ikke,
Håber du kan hjælpe!!!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-09-02 22:51

Anders escribió / skrev

> Jeg har et problem, jeg er lidt meget ny inden for asp, men vil
> gerne have hj‘lp til en ting.
> Jeg har downloadet flere forskellige f‘rdig lavede news system og
> tagwall`s, men der er mange filer, hvordan for man f,eks news
> systemet til at virke p† min side, som er lavet i html, hvor skal
> jeg s‘tte koderne ind, fra systemet? det ved jeg nemlig ikke,
> H†ber du kan hj‘lpe!!!

Dit spørgsmål er af typen "jeg kender ikke rigtigt til ASP men jeg vil
gerne lave en hel masse". Den slags spørgsmål bliver for det meste
forbigået i stilhed. Prøv at læse dokumentationen til de eksempler du
har downloadet, læs tutorials på f.eks www.html.dk, og når du så sidder
med et konkret problem kan du jo spørge her i gruppen igen. Hvis du bare
spørger "hvor skal jeg indsætte den kode jeg har downloadet" er der
ingen der kan hjælpe dig, da vi hverken kender din kode, strukturen af
dine data eller noget som helst andet konkret.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann