Ny i gruppen
Fra : Tina Uhre

Dato : 24-09-02 18:19

Hej alle

Jeg er ny her i gruppen og vil husere her med jævne mellemrum. Jeg har været
meget inde på Hestenettet, men der er efterhånden kommet for mange useriøse
juniorer derinde der skaber en dårlig stemning. Så nu vil jeg prøve noget
nyt

Lidt om mig: Jeg er en pige på 26 år og har redet siden jeg var tolv. Dog
med nogle lange mellemrum da jeg har fået to børn.
Lige nu har jeg part på en dejlig stor knapstruppertøs og har haft det i et
år. Men den part har jeg sagt op da jeg har købt min egen hest.
Ja, pony er han jo egentlig. Connemarevallak, 145 stg og syv år. Lige nu er
han under tilridning med horsemanshipmetoderne hos en pige i Ringsted. Så
jeg går og er utålmodig og venter på at han kan komme hjem.

Det var så lidt om mig. Og jeg er sikker på at jeg får rigelig brug for
jeres ekspertise

Hilsen Tina

Fra : Nina Svanholm

Dato : 24-09-02 18:20

Hej

Velkommen til, glæder mig til at høre mere om dig og din hest (",)

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-02 19:44

> [...]
useriøse
> juniorer derinde der skaber en dårlig stemning. Så nu vil jeg prøve noget

Hej og velkommen til - rart med lidt nye brugere!

Mange hilsener

Linda Christie Poulsen

Fra : Gitte

Dato : 24-09-02 20:33

Hej Tina!

Hejsa og velkommen til - dejligt med nyt ansigt i gruppen - glæder mig til
at hører mere om dig og din hest - oplevelser - råd osv.

Gitte