TDC Linksys router
Fra : Kasper

Dato : 24-09-02 16:14

Jeg har lige fået min nye Linksys router hvilket ifølge TDC skulle løse alle
mine problemer med at jeg bliver smidt at inettet sådan lidt random, hvis i
forstår.

Det gjorde den også lige ind til at jeg opdaterede den med den nyeste
firmware. Derefter gayede den bare totalt og smed mig at et par gange i
ugen.

Så fik jeg en ny, og har selvfølgelig valgt ikke at opdatere den. Ny er
problemet så bare at det som er blevet rettet i den nyeste firmware var
noget med at den, med den gamle firmware, står og pinger hver 2 minut,
hvilket jeg kan se ikke har været godt for min ping. SKOD!!!

Anyway. Det eneste jeg kan gøre er vel at vente på at der kommer en nyere
version. Men jeg har lige et spørgsmål mere.

Hvordan sætter jeg routeren op så jeg kan sende og modtage filer over
programmer som mirc, icq og messenger?

Det er jo noget med at jeg skal åbne for nogle porte, men hvilke, og under
hvilken menu i roouter opsætningen skal jeg skrive dem ind? Jeg skal jo ikke
forwarde det til en ip, da jeg helst skulle kunne bruge det fra flere
computere.

Fra : *** Johnny 2000 ***

Dato : 26-09-02 21:12

gå ind på www.linksys.dk

send en mail og du vil få tilsendt en adr, og et tlf nummer

johnny