ADSL: telia & mobilix?
Fra : emil

Dato : 22-12-00 22:14

har hørt noget om at disse to vil komme med noget adsl til januar - er der
nogen der har mere info?

mvh.
emil

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 22-12-00 22:51

"emil" <emil@rabbithole.zom> skrev i en meddelelse
> har hørt noget om at disse to vil komme med noget adsl til januar - er der
> nogen der har mere info?

Hej.

Har du overvejet at ringe eller på anden måde kontakte Telia og Mobilix?.

PS: Det er "skide" irreterende du anvender "Emne-feltet" som dit "reelle
indhold". Kan du ikke også skrive det i selve meddelelsen?

mvh
Bjørn

Fra : Unmedicated Pedophil~

Dato : 22-12-00 23:29

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:920ied$oqb$1@news.inet.tele.dk...

:: PS: Det er "skide" irreterende du anvender "Emne-feltet" som dit "reelle
:: indhold". Kan du ikke også skrive det i selve meddelelsen?

FLASH! MICROSOFT INTRODUCES THE MAGIC SUBJECT STRIPPER!!! NOW
THE PREFIX `ADSL: ' BECOMES THE `Sv: ' OF 2001!!!
restored in this posting. my head hertz

Fra : John Hinge

Dato : 23-12-00 00:06

Unmedicated Pedophile wrote:

> FLASH! MICROSOFT INTRODUCES THE MAGIC SUBJECT STRIPPER!!! NOW
> THE PREFIX `ADSL: ' BECOMES THE `Sv: ' OF 2001!!!
> restored in this posting. my head hertz

I though you had packed and left the country by now ?
What happened ? sale on limfjordsp0rter ?

Well best wishes on the upcoming merriness anyhow.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : N/A

Dato : 23-12-00 12:46

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 23-12-00 12:46

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote:

>"Unmedicated Pedophile" <Barry.Bouwsma@pedophiles.NetScum.dk> wrote in
>message news:meowbot-AutoPedoPost-52@netscum.dQ...
>
>Forsøger du at være sjov? Så lykkedes det ikke..

Jo, det lykkedes faktisk ganske godt. Sammenlign
subject-linierne i trådens oprindelige indlæg og i Bjørn Jørvads
svar (produceret af MS Outlook Express) hvis du ikke har
gennemskuet hvad det handler om.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 23-12-00 12:55

"Jesper Dybdal" <jdunet@u4.dybdal.dk> skrev i en meddelelse
> "Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote:

KLIP

> Jo, det lykkedes faktisk ganske godt.

KLIP

Det er "skide" irreterende med disse småfejl i MS Outlook..... og
naturligvis

mvh
Bjørn

Fra : Hauge

Dato : 23-12-00 13:09

Hejsa

"Jesper Dybdal" <jdunet@u4.dybdal.dk> wrote in message
> Jo, det lykkedes faktisk ganske godt. Sammenlign
> subject-linierne i trådens oprindelige indlæg og i Bjørn Jørvads
> svar (produceret af MS Outlook Express) hvis du ikke har
> gennemskuet hvad det handler om.

Jeg havde faktisk genneskuet det hvad det handlede om, men jeg så jo
selvfølgelig kun på Barrys svar, og der er subj. jo rigtig, derfor undrede
hans svar mig, beklager min blindhed.

Mvh Hauge