Pro@cces ISDN Router - Hvad er det??
Fra : Scaw

Dato : 22-12-00 15:00

Jeg ringede til TDK i morges, og snakkede med en meget flink dame, hun sagde
at Eicon Diva ISDN LAN modemmet ikke kan bruges som router, er det virkelig
rigtigt? I så fald, hvad er en router, og hvad er den billigste af slagsen,
hvis det er til et hjemmenetværk på 2 computere.

Adam Birch.

Fra : Andreas Warberg

Dato : 24-12-00 03:25

"Scaw" <mr_fff@iname.com> wrote in message
> [...]
slagsen,
> hvis det er til et hjemmenetværk på 2 computere.

S'føli' ka' den det. Du kan sågar bruge et almindeligt ISDN modem som Lasat
Speed II, eller Zyxel omni.net plus (som jeg har brugt i tidens løb)

Mvh. Andreas

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 24-12-00 05:32

"Andreas Warberg" <biggib@NOcstrikeJUNK.dk> wrote:

>Zyxel omni.net plus (som jeg har brugt i tidens løb)

'Ringede' dit omni.net plus fra tid til anden, da du brugte det med
Pro@ccess?
Jeg mener ikke, telefonen ringede, men selve modemet - i dens lille
højtaler.
Samtidig har du måske haft totalt stop for al data trafik.

Fra : Andreas Warberg

Dato : 24-12-00 21:54

"Rasmus Modsat" <canute@_****NOSPAM****_f2s.com> wrote in message
> 'Ringede' dit omni.net plus fra tid til anden, da du brugte det med
> Pro@ccess?

Ja, modemet ringede (selve modemet) når tdk's router prøvede at få kontakt,
men jeg fik det aldrig sat op så at jeg kunne bruge funktionen :( Fik dog
slået den højlydte ringetone fra.

> Samtidig har du måske haft totalt stop for al data trafik.

Hmm... nej, for den ringede kun hvis jeg ikke var på Internettet (med
proaccess), ellers var der jo ingen idé i at den skulle ringe, da der jo var
'hul' igennem når jeg var online.

Mvh. Andreas Warberg