Problem med external Clock (3DMark 2001SE)
Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 24-09-02 10:55

Hej NG

Jeg håber ikke dette er alt for OT.

Jeg har siddet og roddet lidt med 3DMark 2001SE (build330).

Mest for at være en slags reference for en kammerat, der har næsten samme
system.

Dette medfører at jeg ikke ved ret meget om dette program, men jeg har kørt
med default settings.

Jeg har du kigget lidt under system info, og har set at min AMD XP 1800+ CPU
findes som en 1,53 GHz (som den skal) kaldet Internal Clock.

Så er der noget der hedder External Clock, og den er 66MHz.

Burde den ikke være 133MHz???

Hvad er der galt og hvor retter jeg det?

I BIOS er det stillet til 133/133 for henholdsvis CPU og RAM (ellers ville
CPU vel heller ikke findes som 1.53GHz).

Håber i kan svare på mit spørgsmål. (screendump af oplysninger i 3DMark
2001SE findes i dk.binaer under subject "Problem med external Clock (3DMark
2001SE) til dk.edb.hardware".

Mvh Michael

Fra : Søren

Dato : 24-09-02 11:14

"Michael Aggerholm, Brabrand" <maggerholm@FJERNESstofanet.dk> wrote in
message news:3d90367c$0$779$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Så er der noget der hedder External Clock, og den er 66MHz.
>
> Burde den ikke være 133MHz???

Just Ignore it