Nu tror jeg desværre det er ved at være sl~
Fra : Louise Viborg

Dato : 24-09-02 11:00

Hej alle!
Lige glad jeg var igår, ligeså ked af det er jeg nu! Alison er helt væk!
Jeg kan slet ikke få kontakt til hende, og hendes øjne er helt tomme.
Jeg har prøvet om jeg kunne få noget torsk i hende, men jeg kan
overhovedet ikke få hende mund op.
Nu prøver vi en sidste ting. Vi giver hende noget pulver, som skal få
hende til at holde på væsken, og hvis det ikke virker, skal hun få fred.
Det her kan hun ikke være tjent med Lige nu venter jeg på, at det
kogte vand køler, så jeg kan lave opløsningen til hende.

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 24-09-02 10:52

Åhh nej vi var lige så glade allesammen, store trøste
krammere til jer.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Birgitte

Dato : 24-09-02 10:56

Hej Louise
Det lyder måske lidt hårdt, og jeg ved at I kæmper som pokker, men jeg tror,
at det vil være den bedste løsning, at tage til Jeres dyrlæge, og sætte en
stopper for Alison's kamp.
Det er desværre de valg, vi opdrætter indimellem må tage, og de er absolut
ikke sjove eller lette.
Hvis man tænker lidt på, hvad der ville ske, hvis Alison havde været født i
naturen, så letter det faktisk valget lidt.
Vi tager dyrene til os, og medtager både sorg og glæde, men vi skal huske
på, at vi for enhver pris aldrig må blive egoistiske.
Dermed er ikke ment, at man ikke skal gøre hvad man kan og bør, men det er
kun os mennesker der kan træffe valget.
Mine varmeste tanker og masser af
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : nitsen

Dato : 24-09-02 11:10

> [...]

> Jeg kan slet ikke få kontakt til hende, og hendes øjne er helt tomme.
> Jeg har prøvet om jeg kunne få noget torsk i hende, men jeg kan

Åh - nej det lille pus da - stort trøstekram herfra. - Vi krydser stadig alt
hvad krydses kan - men desværre lyder det ikke til det hjælper ret meget.

Kram og spiiiinbrum fra

Anita, Agnes og Frode

Fra : Signe Sørensen

Dato : 24-09-02 11:20

Hej Louise :)

Ej, det er jeg virkelig ked af at høre, nu håbede jeg lige at både I
og Alison kunne se lidt lysere på det hele.

Vi krydser dog stadig alt hvad der kan krydses :)

Held og lykke

Kærlige kram og håbefulde hilsner fra
Signe, laban og cirkeline

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-09-02 11:49

Jakob er på vej hjem nu, så tager vi ind til dyrlægen. Jeg sidder stadig
med et stærkt håb om, at han har en god ide, men inderst inde ved jeg
godt at han vil sende hende til regnbuebroen

Fra : maz

Dato : 24-09-02 12:23

Hej Louise..
Føler virkelig med jer i hele forløbet...det er rigtig sørgeligt med
Alison....
De bedste hilsner..
Maria

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-09-02 12:01

Vi kan først få en tid kl 14:15.

Fra : Stine Sørensen

Dato : 24-09-02 12:20

Jeg sidder her med tårevædede øjne (ikke smart da jeg er på
arbejde)...kender alle de mange følelser og tanker, der fylder jer i
denne svære stund! Det gør så ondt at være tilskuer til de lidelser
vores 'børn' desværre indimellem må gennemgå. Samtidig er tanken om at
skulle træffe det allertungeste valg og give slip på dem helt og aldeles
ubærlig

Mange trøstetanker

Stine

Fra : Lene

Dato : 24-09-02 14:35

Åh, nej!
Jeg troede lige at hun var ved at komme sig.
Efter det du nu beskriver, tror jeg at hun allerede er på vej væk til et
andet sted.
Jeg føler sådan med dig og lillepigen.
Mange hilsner og tanker fra Lene

Fra : Inger Kaya

Dato : 24-09-02 17:08

Åh.. nej dog.... *SUK* - men måske er det som Birgitte skriver bedste
i sidste ende for lille Alison.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk