Hvilken printer?
Fra : Nielsen

Dato : 24-09-02 08:49

Jeg skal have købt en farveprinter og er lidt på "herrens mark" m.h.t. valg.
Den skal ikke bruges til større mænger udskrifter, men mest til lidt breve,
lektier og nok også lidt billeder (foto). Hvad skal jeg se efter og kan I
evt. anbefale en bestemt?

mvh Lisbeth

Fra : Cleaner

Dato : 24-09-02 11:00

On Tue, 24 Sep 2002 09:48:34 +0200, "Nielsen" <mobjerg@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>lektier og nok også lidt billeder (foto). Hvad skal jeg se efter og kan I

Hvilket prisleje taler vi om ?!

Cleaner

Fra : Nielsen

Dato : 24-09-02 11:27

"Cleaner" <cleanerm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

valg.

> Hvilket prisleje taler vi om ?!
>
> Cleaner

Den skal faktisk være rimelig billig, for jeg har mulighed for at printe ud
i superkvalitet andre steder end hjemme. Så det er bare til de ting der ikke
lige kan vente.

mvh Lisbeth

Fra : Cleaner

Dato : 24-09-02 21:23

>Den skal faktisk være rimelig billig, for jeg har mulighed for at printe ud
>i superkvalitet andre steder end hjemme. Så det er bare til de ting der ikke
>lige kan vente.

Epson og HP laver nogle udmærkede farve inkjet printere, men husk det
er dyrt at være fattig, forstået på den måde at man kan købe en billig
printer, men så er udskrifterne dyre eller man kan købe en dyr printer
med billige udskrifter (ofte Laser). Det er svært at finde en billig
printer med billige udskrifter. Gå ind på www.edbpriser.dk og se hvad
de forskellige printere koster. Hvis du vælger en printer i prislejet
1000-2000 kr tror jeg ikke du går helt galt i byen, men undersøg lige
hvad blækpatroner koster til de forskellige printere før du beslutter
dig, og om de kræver special.papir til farveudskrifter i høj
opløsning.....

Cleaner