Demontering af Golden Orb
Fra : Kenneth N.

Dato : 24-09-02 07:13

Min GOrb er begyndt at lyde som en kaffemølle så den skal udskiftes.

Jeg har hørt/læst at Socket370 kølere kan være problematiske.

Er der nogen som kan forklare eller har et link til en beskrivelse.

Sidst men ikke mindst - hviken køler skal jeg købe ?
Jeg har en PIII 800 på CUSL2 - der er ikke megen plads.

mvh
Kenneth

Fra : Bruun

Dato : 24-09-02 14:04

Hejsa,
"Kenneth N." <gandalf@REMOVETHISenghavepark.dk> wrote in message
> Min GOrb er begyndt at lyde som en kaffemølle så den skal udskiftes.
>
> Jeg har hørt/læst at Socket370 kølere kan være problematiske.
>
> Er der nogen som kan forklare eller har et link til en beskrivelse.

Beskrivelse?!?! Du skal dreje køleren rundt (mener det er mod uret). Så
løsner den.

> Sidst men ikke mindst - hviken køler skal jeg købe ?
> Jeg har en PIII 800 på CUSL2 - der er ikke megen plads.

Der findes så mange forskellige... skal den være lownoise???

/ Kim