Nyhedsgrupper
Fra : Martin R

Dato : 24-09-02 03:12

Hmmm hvorfor pokker har cybercity dog ikke de samme nyhedsgrupper som
teledk... pisser mig lidt af her efter jeg har skiftet..... Og skulle der
være nogle der ved om de får det eller ej ?

Venligst Martin

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-09-02 03:16

"Martin R" <martin@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm hvorfor pokker har cybercity dog ikke de samme nyhedsgrupper som
> teledk... pisser mig lidt af her efter jeg har skiftet..... Og skulle der
> være nogle der ved om de får det eller ej ?

Du skulle vel ikke mangle tele.xxx -grupperne..?

Hr. Bjørn

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-02 04:11

Tue, 24 Sep 2002 04:12:13 +0200, skrev "Martin R"
<martin@it.dk>:

>Hmmm hvorfor pokker har cybercity dog ikke de samme nyhedsgrupper som
>teledk... pisser mig lidt af her efter jeg har skiftet..... Og skulle der
>være nogle der ved om de får det eller ej ?

Spørg Cybercity om de vil oprette dem eller spørg i en intern
CCgruppe.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 24-09-02 08:30

Martin R wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hmmm hvorfor pokker har cybercity dog ikke de samme nyhedsgrupper som
> teledk... pisser mig lidt af her efter jeg har skiftet..... Og skulle der
> være nogle der ved om de får det eller ej ?

Både CyberCity og Tiscali har færre nyhedsgrupper på deres nyhedsservere en
TDC under påskud af at man ikke vil være med til at udbrede porno, warez og
117 andre ting via nyhedsgrupperne.

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h | http://lagengymnastik.dk/~henrik/?usenet

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 24-09-02 08:33

In article <2108115.SLtDzxS2zv@lagengymnastik.dk>, Henrik Bøgh wrote:

> Både CyberCity og Tiscali har færre nyhedsgrupper på deres nyhedsservere en
> TDC under påskud af at man ikke vil være med til at udbrede porno, warez og
> 117 andre ting via nyhedsgrupperne.

Øeh? Ikke blot det, men også fordi de har nogle news-bofhs "who gives a
fuck" - og ikke gider at se på grupper der ikke er oprettet uden charter
og deslige.

--
Andreas Plesner Jacobsen | A plucked goose doesn't lay golden eggs.

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-09-02 09:34

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Øeh? Ikke blot det, men også fordi de har nogle news-bofhs
> "who gives a fuck" - og ikke gider at se på grupper der ikke
> er oprettet uden charter og deslige.

Øehh - "ikke gider se på grupper der *IKKE* er oprettet *UDEN*
charter"?

De vil altså godt se på grupper der *ER* oprettet *UDEN* charter?

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 24-09-02 09:38

In article <amp82e$g0$1@dknews.tiscali.dk>, Andreas Falck wrote:

> Øehh - "ikke gider se på grupper der *IKKE* er oprettet *UDEN*
> charter"?

Læs nu hvad jeg mener! ;)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Include me out.

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-09-02 11:03

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Læs nu hvad jeg mener! ;)

Jeg holder også meget af princippet:
Tag dig ikke af hvad jeg siger, men kun hvad jeg mener

Fra : Blackout

Dato : 24-09-02 10:35

Kan man ikke bare logge sig på nogle andre gratis newsservere? eller
blokerer de for dem?