Mangler testikkel
Fra : Poul Christensen As ~

Dato : 23-02-01 10:36

Hei til dere i DK.
Har et problem med at min 6 mnd. hvalp ikke har fått ned begge stenene, bare
den ene. Nå ønsker jeg råd fra dere om noen form for behandling, det være
seg naturmedisin ol. Er takknemlig for alle svar, da jeg er temmelig
desperat. Hunden lover til å bli en flott utstillingshund, men med bare en
sten så er jo det utelukket.
Mvh. Brit

Fra : preben ipsen

Dato : 23-02-01 22:04

hej
jeg ved at man kan prøve med hormon indsprøjtninger.
har selv prøvet det med en Boxer...dog uden held. men tal med din dyrlæge om
det. Denne kan også rådgive om massage der kan hjælpe med at få stenen på
plads.
Kan du mærke om den sidder oppe i lysken?

Venlig hilsen
Preben

Fra : Mari

Dato : 23-02-01 22:08

"Poul Christensen As Avd Murer" <pcamurer@online.no> skrev i en
meddelelse news:i9ql6.4980$X_2.115121@news1.oke.nextra.no...
> [...]
> seg naturmedisin ol. Er takknemlig for alle svar, da jeg er temmelig
> desperat. Hunden lover til å bli en flott utstillingshund, men med

Så desperat bør ingen være..............
Lad os tegne et billede:

Du hormon-behandler din hund, så dens sten falder på plads.
Du får aldrig bekræftet - om stenen ville have været faldet på plads af
sig selv.
Ergo er din hanhund til stadighed en kryptochid hanhund - uanset
begge hans sten er på plads.

Du udstiller ham - og han vinder alt hvad der kan vindes. Du er
pavestolt,
for du synes din hund er den bedste i verden.
Det har du........ Men......... han er stadig kryptochid.

Jeg føler med dig........... men min grænse går ved det etisk
forsvarlige
i at avle på hunde med genetiske fejl.

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : x Vuf x

Dato : 23-02-01 23:03

Fri, 23 Feb 2001 21:08:20 GMT, Mari wrote:
> [...]

>Det har du........ Men......... han er stadig kryptochid.
>Jeg føler med dig........... men min grænse går ved det etisk

Vi kunne ikke være mere enige!
Men hvis Britt har lidt tålmodighed, kan det være, situationen
ændrer sig af sig selv om 2-3 måneder.

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de 3*
Sjatliste..: http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Fra : Poul Christensen As ~

Dato : 24-02-01 08:19

Hei igjen

Selvfølgelig skal jeg være tålmodig, og jeg har verdens vakkreste hund
uansett om den har en eller to stener. Det var bare det at jeg hadde hørt om
et naturpreparat kombinert med massasje skulle kunne hjelpe i noen
tilfeller. Jeg har ikke tenkt på dette med stenen som et være eller ikke
være for hunden. Selvfølgelig skal det ikke avles på dette problemet. Jeg
får ta tiden til hjelp, og kansje en vakker dag så er den der. Takk for
svar. Ha en koselig hundehelg.
Mvh Brit

x Vuf x <sonpet@***mixeren.com> skrev i
meldingsnyheter:l4nd9tcokem27704b3f3r86dsk7ldctr6j@4ax.com...

Fra : preben ipsen

Dato : 24-02-01 10:13

hej igen
selvfølgelig må der ikke avles på denne hund, hvis stenen kommer ned ved
hjælp af hormoner. Men hvis man er glad for at gå på udstillinger...så er
det synd ikke at kunne det. Forøvrigt skal man jo også se på resten af
kuldet, om de har problemer og om det har optrådt før i "familien".

snehilsen
fra preben
på Bornholm

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 25-02-01 19:34

> [...]
> det synd ikke at kunne det. Forøvrigt skal man jo også se på resten af
> kuldet, om de har problemer og om det har optrådt før i "familien".

Hilsen Pia