Hjælp til identifikation af køn
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 23-09-02 21:11

Det er vist nok lykkedes mig at formidle nyt hjem til 2 af vores 4 halvvilde
killinger. Men nu kommer problemet med at checke kønnet på dem.

Sidst jeg havde killinger i huset solgte jeg 2 af dem som hanner, men de er
begge blevet steriliseret (=Det var hunner begge 2) så.....det er nok ikke
der mine evner ligger.
Er der nogen derude der kan hjælpe mig med en god beskrivelse, så jeg kan få
sendt en han og en hun afsted til Kbh. på torsdag??
På forhånd tak.

--
VH Pernille Lauridsen der stadig har en rød og en sort-meleret killing til
salg (Og ved pt ikke kønnet)

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 23-09-02 21:29

Hejsa Pernille

Jeg vil da gerne gøre et forsøg så må vi se om det kan hjælpe dig*S*
Lig killingen i din hånd på maven, løft halen
er det er hunkat er der 2 "huller" tæt på hinanden er det en han ligger de
et godt stykke fra hinanden.
(hi hi jeg har selv taget fejl i mit ene kuld blev en hankat til en hunkat
da det var 14 dage gammel*S*)

Hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 23-09-02 23:18

Tak for svaret.

Vi prøver i morgen, med din beskrivelse og tegningerne fra Inges kattehjem i
baghovedet

VH Pernille

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-09-02 22:20

"Pernille Lauridsen" <news@NOSPAMpraxis-it.dk> writes:

> Det er vist nok lykkedes mig at formidle nyt hjem til 2 af vores 4 halvvilde
> killinger. Men nu kommer problemet med at checke kønnet på dem.

Proev at kigge paa www.inges-kattehjem.dk i venstre side vaelger du
Misforstaaelse - killinger her er to tegninger af bagparten paa katte
med samt beskrivelser af det du ser..;-D

> Sidst jeg havde killinger i huset solgte jeg 2 af dem som hanner, men de er
> begge blevet steriliseret (=Det var hunner begge 2) så.....det er nok ikke
> der mine evner ligger.

Det skal du ikke vaere ked af selv garvede opdraettere kan tage fejl..*SS*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 23-09-02 23:17

1000 tak

Det ser jo meget nemt ud på tegningen *GGG*
Men vi prøver i morgen..........køberen vil ha' et af hvert køn, så om ikke
andet så er det vel bare at finde 2 der ikke er ens (Hvad er sandsynligheden
for at der er 4 af samme køn, mon??)
Der er i øvrigt billeder på binaer, hvis der er nogen der vil se
killingerne.

VH Pernille

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 24-09-02 21:22

Så lykkedes det vist.
HVIS vi har set rigtigt, så er begge de røde killinger hanner og den
gråstribet og den sort meleret er hunner.

Så der sendes en rød og en grå til Kbh på torsdag

VH Pernille