NG'ens visitkort
Fra : Majer

Dato : 23-09-02 21:06

Hej med jer!! Jeg husker at der på et tidspunkt blev snakket om, at der
kunne laves en slags visitkort for NG'en, så vi kunne sprede kenskabet til
denne fantastiske NG på fx. udstillinger. Jeg vil høre, om der er nogle der
rent faktisk lavede sådanne kort, eller om det røg af i svinget???

Hvis der er lavet et, vil jeg gerne printe nogle ud, og tage med til Sorø...

Mange hilsner fra

Majer

www.majer.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 23-09-02 21:40

Jeg tror faktisk ikke vi kom længere end til at blive
enige om at det var en god ide

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Majer

Dato : 24-09-02 16:36

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d8f7c0f$0$49431$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg tror faktisk ikke vi kom længere end til at blive
> enige om at det var en god ide

Det er da også en rigtig god idé... Er der ikke nogen der har lyst/tid til
at designe sådan et, som man selv kan printe ud??

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Johnny Ravn

Dato : 24-09-02 17:00

Hejsa.
Jeg vil gerne prøve at lave noget, men mangler ideer til det.

Johnny

Fra : Jette

Dato : 24-09-02 19:36

"Majer" skrev:
> [...]
> rent faktisk lavede sådanne kort, eller om det røg af i svinget???
>
> Hvis der er lavet et, vil jeg gerne printe nogle ud, og tage med til

Ja, nu sidder jeg faktisk og bliver lidt pinlig ... for jeg er ret
sikker på jeg lovede at lave dem... men nu gør jeg det med det samme
.... Jeg smider et indlæg i denne tråd, når de kan downloades...

Mvh. Jette :-}

Fra : Jette

Dato : 24-09-02 20:56

Jeg har lavet et forslag, som jeg desværre ikke kan se resultatet af, da
jeg ikke har en farveprinter.

Ris og forslag modtages med glæde

Visitkortene kan hentes ved at klikke på linket på forsiden af
hjemmesiden (foreløbig kun i word-format, da min Acrobat laver knuder).

Mhv. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 24-09-02 22:21

Hej Jette

Ingen ris, kun ros. Det ser meget professionelt ud.
Kan vist ikke gøres bedre.

Venlig hilsen
Bente

Fra : Majer

Dato : 25-09-02 04:50

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse
> Visitkortene kan hentes ved at klikke på linket på forsiden af
> hjemmesiden

Jette de er rigtig flotte (holder den flotte standart fra HP'en). Og jeg vil
skynde mig at printe nogle ud, når jeg kommer hjem fra arbejde...

Tidlige morgenhilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : goofy

Dato : 25-09-02 07:07

Hej Jette

> Visitkortene kan hentes ved at klikke på linket på forsiden af
> hjemmesiden (foreløbig kun i word-format, da min Acrobat laver
knuder).

Jeg har ikke prøvet at printe dem ud, men det ser da meget fornuftigt ud

Steen

Fra : Sander

Dato : 25-09-02 15:12

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lavet et forslag, som jeg desværre ikke kan se resultatet af, da
> jeg ikke har en farveprinter.
>
> Ris og forslag modtages med glæde

Hej Jette !

Faldt lige over den her, som nok kan misforstås :

........for katteelskere, med eller uden stamtavle : )

Har du stamtavle ? Hvis ikke, så kig bare med alligevel...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Jette

Dato : 25-09-02 19:35

"Sander" skrev:
> Faldt lige over den her, som nok kan misforstås :
>
> .......for katteelskere, med eller uden stamtavle : )

Ja, jeg ved godt den kan misforståes, og det er helt med vilje.
Sætningen signalerer at:

1. Vi har humoristisk sans
2. Alle katteejere er velkomne, hvis bare de elsker katte
3. Alle katteejere er velkomne uanset om der er stamtavler involveret i
deres hobby (er opdrættere) eller ej.
4. Alle katte er lige dejlige - stamtavle eller ej.

Kun 2 personer har påtalt "fejlen" i al den tid sætningen har stået på
forsiden af vores hjemmeside... jeg tager det som udtryk for at de
fleste forstår ironien og meningen med den, og at den derfor lever op
til sit formål

Mvh. Jette

Fra : Majer

Dato : 25-09-02 04:48

> Ja, nu sidder jeg faktisk og bliver lidt pinlig ... for jeg er ret
> sikker på jeg lovede at lave dem...

Ihh.... nej... ingen grund til aqt blive pinligt berørt!! Er sikker på, at
der ikke er nogen der husker at du har lovet det!! Og i øvrigt har du jo
masser andet at lave!!

Tidlige morgenhilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Signe Sørensen

Dato : 25-09-02 15:32

Hej Jette.

det ser da godt ud, den nederste linje bliver dog lidt grumset og
dermed svær at læse når du printer det ud.

Ellers er da kanon også godt at det fremgår tydeligt at folk hvis
katte ikke har stamtavle også er velkomne!

Men det godt være det bare er mig :)

Hilsen Signe

Fra : Majer

Dato : 25-09-02 16:32

"Signe Sørensen" <kandispigen@sajbar.dk> skrev i en meddelelse
> det ser da godt ud, den nederste linje bliver dog lidt grumset og
> dermed svær at læse når du printer det ud.

Jeg har printet det ud på noget farvet karton, og der synes jeg ikke at det
er grumset.

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Jette

Dato : 25-09-02 19:25

"Signe Sørensen" skrev:
> det ser da godt ud, den nederste linje bliver dog lidt grumset og
> dermed svær at læse når du printer det ud.

Det er et spørgsmål om kvaliteten af printeren, er jeg bange for

Men da du jo sagtens kan redigere i dokumentet, kunne du prøve at slå
"fed skrift" fra på den linie, det vil muligvis hjælpe lidt på det.

> Ellers er da kanon også godt at det fremgår tydeligt at folk hvis
> katte ikke har stamtavle også er velkomne!

Selvom vi engang i mellem kan blive rygende uenige herinde, er der én
ting vi alle er enige om, nemlig at alle katte er dejlige uanset om de
har papir på det eller ej... så det er da værd at fremhæve

Mvh. Jette