"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse
news:6321pus41sbrshh7mkl1tqlph9gnio9kf5@4ax.com...
> On Tue, 24 Sep 2002 15:14:43 +0200, "Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com>
> wrote:
>
>
> >> >Han er nemlig ikke online, så hvordan drejer vi den når han engang
køber
> >> >sin WinXP home ed ?
> >>
> >> Hvis han har en telefon, kan han ringe til Microsoft og aktivere XP
>
> >
> >Hvor bøvlet, så siger jeg til ham at han lige så godt kan beholde sin
98´er
> >Ellers tak for svaret.
>
> Jamen jeg tror da ikke det tager mere end et øjeblik, og han kan vel
> selv gøre det.
>
> Lad dog fatter få sin julegave
>
> --
> Jens
>
> Oh no! More bugs. ///\oo/\\\ ///\oo/\\\
Njaaa, men det er ikke så hyggeligt hvis man skal sidde og vente i en 45 min
tid med de priser at support telefoner (70 numre) plejer at vil have for
det.
Det løber sgu op på tlf regningen.
Venligst Per