Astarte er syg!!
Fra : Marie-Louise Baden

Dato : 23-09-02 19:49

Kan katte blive forkølede??? Astarte er helt elendig, hoster og snotter
og ligger og dirrer.. Jeg er først blevet opmærksom på det efter jeg er
kommet hjem, men hun har det ikke særlig godt.. Hvad skal jeg gøre? Kan
det være andet? Hun stinker ud af munden og miaver meget meget ynkeligt
og stille, ligesom når vi andre har halsbetændelse. Skal jeg tage til
dyrlægen med hende?

Håber en af jer kan hjælpe, der står ikke noget i nogen af mine utallige
kattebøger!

Marie-Louise
Og lillebitte spinkle og syge Astarte

Fra : Inger Kaya

Dato : 23-09-02 19:31

Er hun vacc. for kattesyge ?
Jeg ville nok ringe og snakke med dyrlæge om han/hendes mening om det
for det lyder bestemt ikk godt. Held og lykke med hende.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 23-09-02 19:56

Hej

Jeg ville ringe til den dyrlæge der har vagt lige nu.

Håber du finder ud af hvad det er og kan hjælpe missen.

VH
Gitte
Sacala´s Norsk skovkatte - killinger til salg
www.sitecenter.dk/sacala

Fra : Marie-Louise Baden

Dato : 23-09-02 20:24

Hun er vaccineret. Jeg venter på at dyrlægen ringer tilbage...

Fra : Inger Kaya

Dato : 23-09-02 20:07

<klip>
>Hun er vaccineret. Jeg venter på at dyrlægen ringer tilbage...
<klip>

Håber du giver en melding om hvordan det går med det lille pus. Håber
vildt at det vil gå godt meget meget snart. Held og lykke !

/ Inger Kaya ( som også krydser finger for pigen her udover Alison)
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-09-02 20:11

In article <3d8f621628d1e@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Marie-Louise Baden
<mlb@atp-ejendomme.dk> wrote:

> [...]
> dyrlægen med hende?
>
> Håber en af jer kan hjælpe, der står ikke noget i nogen af mine utallige

årh, stakkels misse
Jeg kom til at tænke på noget med bihulevrøvl / luftvejsinfektion. Hun
lyder i hvert fald som om hun skal til dyrlægen. Jeg ville måske tage
brormand med - for en sikkerheds skyld - hvis nu det smitter?
Donna har haft halsbetændelse, men det gav sig mere udslag i, at hun
ikke kunne spise - hun prøvede, men spyttede maden ud igen, det har
gjort ondt i halsen at synke - og i løbet af kort tid en tydeligt sløj
kat. Men ingen hoste eller "forkølelse".
Hun er selvfølgelig vaccineret mod katteinfluenza, ikke?
Jeg er ked af ikke at have et bedre bud - men rigtig god bedring med
hende og mange tanker herfra. Fortæl hvordan det går?

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Marie-Louise Baden

Dato : 23-09-02 20:38

Jeg skal til dyrlægen her kl. 21:30. Kryds fingre for mit lille pus....

Fra : Marie-Louise Baden

Dato : 23-09-02 21:19

Nu har jeg været hos dyrlægen. Hun har halsbetændelse og en
luftvejsinfektion.. Så hun fik et ordentligt skud penicillin, og en
recept til resten af ugen. Den lille stakkel. Hvor kan man bare blive
bekymret for sådan et lille skrog! Jeg tudede da jeg ringede til dyrlægen!

Men han var fortrøstningsfuld og mente sagtens penicillinet kunne tage
det.

Pyha fra
Marie-Louise

og lille Astarte der må sove med halstørklæde på i nat

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-09-02 21:10

In article <3d8f773e3c539@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Marie-Louise Baden
<mlb@atp-ejendomme.dk> wrote:

> [...]
>
> Pyha fra
> Marie-Louise
>
> og lille Astarte der må sove med halstørklæde på i nat

Donna hilser, sender et beroligende spind - og miaoer, at selv om
pillerne var store og _væmmelige_, hjalp de på hendes halsbetændelse i
løbet af få dage
God bedring til lillepigen

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Inger Kaya

Dato : 23-09-02 21:14

Åh det var godt du kom afsted med det lille pus. Så hun hurtigst
muligt kan komme ovenpå igen. Missespin fra kitterne her..

/ Inger Kaya
Dk-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Marie-Louise Baden

Dato : 23-09-02 21:44

Jeg har givet Donnas hilsen videre til den lille (ellers så kække) dame.
Hun sidder ude i transportkassen og siger at ingen nogensinde har haft
det så skidt som hende og hendes mor er en ond heks der lod manden
stikke hende og tage hendes temperatur! (hun kan ikke sige så meget
p.g.a. halsbetændelsen, men hun tænker det!!). Og hendes bror ligger
inde sammen med hende, giver hende kærligt ret, og varmer hende

Hils Donna og sig tak for hilsenen (og Ditte)

Knus fra Marie-Louise-der-har-fået-løftet-et-ton-fra-sit-hjerte!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-09-02 21:39

In article <3d8f7d22601f6@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Marie-Louise Baden
<mlb@atp-ejendomme.dk> wrote:

> (hun kan ikke sige så meget
> p.g.a. halsbetændelsen, men hun tænker det!!)

Ja _det_ gør hun! Og du bliver nok ikke mere populær af at skulle give
hende piller - når hun endda har det så skidt, onde mor... Men
belønningen ved at se dem blive raske igen er det hele værd

Ditte, der lige er kommet for at prøve at jokke på tastaturet og ikke
aner hvad vi taler om; hun har generelt et jernhelbred - sender også et
slik i panden til Astarte

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-09-02 22:06

Marie-Louise Baden <mlb@atp-ejendomme.dk> writes:

> [...]
> recept til resten af ugen. Den lille stakkel. Hvor kan man bare blive
> bekymret for sådan et lille skrog! Jeg tudede da jeg ringede til dyrlægen!

Sikke noget skidt, godt at dyrlaegen kunne goere noget ved det..
Ogsaa et troestespinbrum fra Melissa til Astarte og et ekstra til dig
det hjaelper paa nerverne..

> [...]
>
> Pyha fra
> Marie-Louise
>
> og lille Astarte der må sove med halstørklæde på i nat

Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.dk
Denne msg er lavet i & postet med gnus. Do not fear the Penguin

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-09-02 22:19

Hejsa!

Håber det lille pus bliver hurtig frisk igen.

Mvh, Trine & co.