Brænder til bærbar
Fra : prut

Dato : 23-09-02 18:38

Er der nogen der kan fortælle mig hvad priserne ligger på (se subj.)?
Evt. et link til en forhandler af udstyr til bærbar

Johnny

Fra : Robert Jensen

Dato : 23-09-02 22:08

"prut" <grevinge@c.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad priserne ligger på (se subj.)?
> Evt. et link til en forhandler af udstyr til bærbar
>
> Johnny

www.edbpriser.dk

kig under hardeware/brændere
så vælger du bare eksterne, og vupti...alt hvad hjertet begærer.

bare husk at hvis du ikke har usb 2.0 så kan du vist ikke brænde med mere
end 8x speed (mener det ihvertifallet nok), derfor er der nok ikke nogen
grund til at invistere i en 48x brænder

mvh

Robert

Fra : prut

Dato : 24-09-02 15:35

Hvad så med en intern brænder?

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d8f82b8$0$39012$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Thomas T

Dato : 24-09-02 16:03

Kan ikke lade sig gøre at skifte cd-rom-drev i de fleste bærbare

ThomasT

Fra : prut

Dato : 24-09-02 18:16

Jeg har en Dell 8100, hvor det kan lade sig gøre. Men jeg kan ikke finde
nogle priser på sådanne drev

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-09-02 11:57

"Thomas T" <FJERN-DETTEthth@c.dk> crashed Echelon writing

> Kan ikke lade sig gøre at skifte cd-rom-drev i de fleste bærbare

Kommer an på om det er en en modulær eller indbygget enhed.

Modulær vil sige at enheden kan kobles fra og udskiftes med anden enhed, fx
ligesom batteriet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Henning

Dato : 24-09-02 21:30

On Mon, 23 Sep 2002 19:37:33 +0200, "prut" <grevinge@c.dk> wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig hvad priserne ligger på (se subj.)?
>Evt. et link til en forhandler af udstyr til bærbar

Metro har en, som både kan køre på PCMCIA samt USB 1.1 & 2.0. Koster
omkring 1200,- incl moms.

Henning
hsb(at)image.dk