Hundeudstilling ??? hvor og hvornår
Fra : Trine Svenstrup

Dato : 23-09-02 18:24

Hej,

for et stykke tid siden mødte jeg min overmand i Søndermarken i København.
En meget klog mand med tre cocker spaniels. Jeg troede jeg vidste meget om
racen, jeg har selv en, men denne mand vidste bare endnu mere. En dejlig
lærerig eftermiddag. Dog varder noget jeg ikke helt fik fat på. Han nævnte
at der snart ville være en hundeudstilling i Københavnsområdet, som han på
det varmeste anbefalede at tage til. Det har indtil nu ikke lykekdes mig at
finde ud af hvor det er henne, jeg kan desværre ikke huske hvor han sagde
det var. Er der nogle herinde der ved lidt om det ?

Det var en allround hundeudstilling, altså ikke én for bestemte racer. Der
skulle også på stedet være agility og konkurrencer samt hundeboder hvor der
ville være mulighed for at købe hundetilbehør.

Håber på assistance.

Trine.

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 23-09-02 18:36

Jeg skal ikke selv udstille, kunne bare godt tænke mig at komme ud at se
sådan en udstilling.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 23-09-02 18:42

"Trine Svenstrup" <trine-svenstrup@mail.dk> wrote in message
> [...]

der
> ville være mulighed for at købe hundetilbehør.

Nok den der var her i weekenden i Ballerup ;-(

Se her:
<http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dkkweb.nsf/frames?openform&Exp=8
&Vis=/kunder/dkk/dkkweb.nsf/navig/A36F2FF497845572C12569670034DE2F?OpenDocum
ent&Titel=Udstillinger>

Beklager hvis linket knækker ellers prøv her:
http://makeashorterlink.com/?M2E5322E1

Mvh.

Kim

Fra : Mari

Dato : 23-09-02 19:14

> [...]
der
> ville være mulighed for at købe hundetilbehør.

Det må være DKK' store internationale efterårsudstilling.
Det var i forgangne week-end, desværre (
Udstillingssæsonen er jo næsten færdig for i år, men når du vil planlægge
til næste år - så kan du finde udstillingskalender på:
http://www.dansk-kennel-klub.dk

Og også her på: http://www.spanielklubben.dk/

Mari