FUT og Plonk....???
Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 23-09-02 17:47

Hej NG,

jeg er rimelig ny i denne gruppe, men længere nede på siden var der en
diskution omkring afstanden til anholt, og lige pludselig begynder de at
"Fut"te og *plonk*e......hvad betyder det ?????

mvh

Svend

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-09-02 20:55

Isang tao pinangalanan Svend Brandt Jensen nagsulat :

> [...]
>diskution omkring afstanden til anholt, og lige pludselig begynder de at
>"Fut"te og *plonk*e......hvad betyder det ?????

FUT er en forkortelse for "Follow Up To" og bruges til at flytte en
diskussion der skifter emne til en anden og mere relevant gruppe.

Et eks. kan være sammenklappelige cykler.
Det er helt i orden at diskutere her i gruppen hvilke cykler det drejer
sig om og hvordan de stuves bedst i båden.
Hvis man begynder at snakke om hvilke og hvor mange gear de har og
hvordan man lapper en punkteret slange, skal diskussionen FUTtes til
dk.sport.cykling.

"Plonk" er lyden af et brev der lander på bunden af en skraldespand.

Man bruger det som regel til at vise at man ikke gider høre mere på en
bestemt debattør og derfor har smidt ham/hende i killfiltret.
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 23-09-02 22:19

"Claus Frørup" <claus@froerup.dk> wrote in message
> Isang tao pinangalanan Svend Brandt Jensen nagsulat :

--- snip ---

> "Plonk" er lyden af et brev der lander på bunden af en skraldespand.

Nej, det er lyden af en bruger der rammer bunden af en killfilter :)

Fra : Claus Frørup

Dato : 24-09-02 15:45

Isang tao pinangalanan Rasmus Hayseed nagsulat :

>"Claus Frørup" <claus@froerup.dk> wrote in message
>
>--- snip ---

>Nej, det er lyden af en bruger der rammer bunden af en killfilter :)

Ikke i mit killfilter, der siger det <Boiing,boiiing,boiiiiing.Wav>

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-10-02 21:17

"Claus Frørup" <claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse > >

> [...]

Haha,

Et brev siger da ikke plonk?!

*Plonk* er den lyd, som fremkommer, når man hammer-tæsker røret ned på een
af de gamle, sorte bakkelit telefoner...

Prøv selv, det siger Plonk!

Claus