Monitor
Fra : bic

Dato : 23-09-02 18:09

Hej NG
Kan en monitor fra en Mac tilsluttes en PC?
Er der nogen der vil hjælpe mig med spørgsmålet !!!!!!!!!
vh Birte

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-09-02 07:18

> Kan en monitor fra en Mac tilsluttes en PC?
> Er der nogen der vil hjælpe mig med spørgsmålet !!!!!!!!!

Ja, du skal blot have fat i en lille koverter til stikket. En sådan kan
du købe hos de fleste mac/pc-forhandlere - prøv fx www.computerstore.dk

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Leony

Dato : 24-09-02 07:45

"bic" <b.i.c@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan en monitor fra en Mac tilsluttes en PC?

Ikke umiddelbart, men du kan foretage en række krumspring:
http://www.people.virginia.edu/~wmd4n/share.html
Ved ikke om der er en lettere metode end denne.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : bic

Dato : 24-09-02 09:29

Tak for hjælpen, jeg bestiller en konverter
vh Birte