Soundblaster Live 5.1 problem
Fra : BountyKiller

Dato : 23-09-02 17:46

Hey gruppe.
Lige et mystisk problem med mit SB Live 5.1 lydkort. Kører med et Creative
PCWorks FourPointSurround FPS1500 højttalersæt, og jeg har så valgt 4
speakers i "speaker preset setup" i softwaren der fulgte med kortet. Men
hver gang comp'en starter er det kun de 2 forreste højttalere der fungerer.
Jeg kan så gå ind i "surround mixer" og vælge 4 speakers og så virker det
(indtil næste gang jeg genstarter). Når jeg laver manøvren i "surround
mixer" slukker min line-in så jeg ikke kan få lyd på mit tv kort.......
Nogen der har en løsning??

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 23-09-02 18:45

Prøv geninstallere det hele og se om det er en driver der mangler eller
laver fejl.
-Niels-

BountyKiller <bountykiller501@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d8f44af$0$1016$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : JJ

Dato : 23-09-02 19:00

Hej

Læste på creative supportside at det var et kendt problem som vil
blive fikset i næste release.

/JJ

Tell me, I forget.
Show me, I remember.