newsrobot
Fra : mr

Dato : 23-09-02 15:08

Hejsa NG

Er der tilfældigvis en her der kender en god newsrobot til linux?????

På forhånd mange tak, jeg kan ikke finde en!!

Martin Rørdam

Fra : Christian Laursen

Dato : 23-09-02 15:12

mr <martin.rordam@email.dk> writes:

> Er der tilfældigvis en her der kender en god newsrobot til linux?????

Hvad kan sådan en?

Christian Laursen

Fra : mr

Dato : 23-09-02 15:19

Christian Laursen wrote:

> Hvad kan sådan en?

Den kan ex. holde øje med filer du ønsker (ex. grateful dead koncerter
splittet op i 117 parter), samle dem og holde øje med om du har dem i
forvejen. Hvis du ønsker film fra enb NG kan den samle alle parter i filmen
efterhånden som de uploadse (ofte over flere dage) og give dig en film
ready to go. Eller bare lede efter (mpg?) filer du ikke har.

Martin

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 24-09-02 21:00

mr wrote:

> Er der tilfældigvis en her der kender en god newsrobot til linux?

brag?
http://brag.sourceforge.net

> På forhånd mange tak, jeg kan ikke finde en!

Håber den kan bruges.

Blev tilovers: ????!

--
Greetings
Bjarke Freund-Hansen

Fra : mr

Dato : 25-09-02 05:40

Bjarke Freund-Hansen wrote:

> brag?
> http://brag.sourceforge.net

> Håber den kan bruges.
>
> Blev tilovers: ????!

Den ser ud til at være lige hvad jeg har brug for.

MANGE TAK FOR TIPPET!

Martin