Problem med komma som decimaltegn
Fra : John Westberg

Dato : 23-09-02 12:59

Er ved at lave en asp-applikation, der opdaterer en graf med tal fra en sql
forespørgsel.
Dette giver imidlertid problemer med decimaltal, idet grafen ikke kan se
forskel mellem det komma, der adskiller de respektiv tal til grafen og
decimal-kommaet.
Ex.: Syntaksen til at hælde data i grafen er (tal1, tal2, etc.) Hvis f.eks.
tal1=1,1 og tal2=2,2 bliver resultatet (1,1,2,2), hvor det skulle have været
(1.1,2.2).

Når jeg kører applikationen fra min Brinkster.com-konto, kører den fejlfrit.
Jeg har imidlertid brug for at kunne afvikle den fra min win2k pc med en
standard Personal Web Server. Jeg har forsøgt at ændre til engelsk
decimaltegn, men det er som om webserveren ignorerer dette.

Nogen forslag??

PFT!

/john

Fra : Esben

Dato : 24-09-02 00:03

Du kunne måske søge din sql forespørgsel igennem, og erstatte , med . ville
det ikke løse problemet?