syntaks ? - > beskrivelse = #include "../b~
Fra : Preben Bisgaard

Dato : 23-09-02 13:18

Hvordan får jeg dette til at virke ?
Beskrivelse er en variable til en tekstboks !

Når dette er på plads, er det også min mening at varenummeret(95207) skal
være en variabel.

Altså: beskrivelse = #include "../beskrivelse/(variabel).txt";

Hilsen Preben

Fra : Michae\(:

Dato : 24-09-02 17:00

> Altså: beskrivelse = #include "../beskrivelse/(variabel).txt";

Du skal ikke bruge #include
- Den vruges til implementerimng af ekstern .as kode inden apllikationen
publisheres.

Brug istedet:
loadVariablesNum("dokument.txt", 0);

Hvor 'dokument.txt' indeholder dine variable i en string adskilt af tegnet
'&', f.eks:
_root.varenummer=95207&_root.varebeskrivelse=Tennissokker

Mvh, Michael

Fra : Preben Bisgaard

Dato : 25-09-02 11:11

Tak

Desværre er varenr.txt en fast tekst som redigeres af andre personer.
Kan jeg få hældt teksten ind i en variabel på anden vis ?

Hilsen Preben

Fra : Michae\(:

Dato : 25-09-02 13:46

> Desværre er varenr.txt en fast tekst som redigeres af andre personer.
> Kan jeg få hældt teksten ind i en variabel på anden vis ?

Ja, men hvis du ikke har angivet teksten som en string i din txt-fil, så er
du nødsaget til at bruge Flash MX for at loade den ind som rå-tekst. Se her;
http://www.flashfaq.dk/spg.asp?faq=195

Mvh, Michael

Fra : Preben Bisgaard

Dato : 27-09-02 08:51

Så har jeg en fornuftig grund til at forlange en opgradering til MX