.NET problem
Fra : Marten Ølgaard

Dato : 23-09-02 12:38

Ja ja jeg indrømmer. Mit sprøgsmål har ikke noget direkte med ASP at gøre,
men derimod er et rent .Net problem, men det er der jo ikke noget forum for
endnu.

Hvis man laver en windows form vindue, hvordan sørger man så for at prompt
vinduet ikke åbner.

Jeg bruger C#, men alt hælp er velkommen

Marten Ølgaard

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-09-02 13:02

Marten Ølgaard wrote in news:ammufg$gtn$1@sunsite.dk:

> Ja ja jeg indrømmer. Mit sprøgsmål har ikke noget direkte med ASP at
> gøre, men derimod er et rent .Net problem, men det er der jo ikke
> noget forum for endnu.

nej ... men grupperne

dk.edb.programmering
dk.edb.programmering.c
dk.edb.programmering.java

er mere velegnede til at poste dit spørgsmål, hvis det drejer sig om
programmering af .Net applikationer, der ikke har noget med ASP.Net at
gøre

Derfor futter jeg dit spørgsmål (eller rettere: svar på dette indlæg)
over i dk.edb.programmering.java .

FUT: dk.edb.programmering.java

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 24-09-02 20:16

Kompliér med parametren /t sat til winexe:

vbc /t:winexe ...

Kim
--
· www.kensho.dk · psykologi og spiritualitet ·

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 24-09-02 20:40

"Kim Bach Petersen" <kim@kensho.dk> wrote in message
> Kompliér med parametren /t sat til winexe:
>
> vbc /t:winexe ...

Gad vide hvad .net laver i en JAVA gruppe ?

Søren Reinke
http://www.dykkercenterlangeland.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-10-02 22:59

Soren 'Disky' Reinke wrote :

> "Kim Bach Petersen" <kim@kensho.dk> wrote in message

> Gad vide hvad .net laver i en JAVA gruppe ?

det er noget med, at .Net pga dens OOP og nedarvning etc "passer bedst" i
java-gruppen - ligesom c++ gør det.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-10-02 16:36

> det er noget med, at .Net pga dens OOP og nedarvning etc "passer bedst" i
> java-gruppen - ligesom c++ gør det.

Nå ja, så du synes også C++ skal forurene denne gruppe ?

No way, enten i en generel programmerings gruppe eller andre steder.

..Net hører ikke hjemme her, ligeså lidt som javascript osv.

Hilsen Søren Reinke

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-10-02 08:46

Soren 'Disky' Reinke wrote :

> Nå ja, så du synes også C++ skal forurene denne gruppe ?

har jeg sagt det ?

> No way, enten i en generel programmerings gruppe eller andre steder.

det er vi jo enige om.

> .Net hører ikke hjemme her, ligeså lidt som javascript osv.

Min pointe var mere, at hvis vi ikke får oprettet en .Net-gruppe, så er
sandsynligheden for at der ender .Net-spørgsmål herine ret stor. Hvis du
ikke er interesseret i det, så kunne du overveje at hjælpe med
argumentationen i dk.admin

Fra : Jonathan Stein

Dato : 12-10-02 13:39

Jesper Stocholm wrote:

> Min pointe var mere, at hvis vi ikke får oprettet en .Net-gruppe, så er
> sandsynligheden for at der ender .Net-spørgsmål herine ret stor.

Den sammenhæng kan jeg ikke lige se - Java er vel snart det eneste, der
_ikke_ er understøttet i .Net?
- Men skulle nogen udvikle til .Net i Java, så er det da velkomment her...

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-10-02 15:43

Jonathan Stein wrote :

> Den sammenhæng kan jeg ikke lige se - Java er vel snart det eneste,
> der _ikke_ er understøttet i .Net?
> - Men skulle nogen udvikle til .Net i Java, så er det da velkomment
> her...

det var heller ikke min kobling.

Syntaksen i og opbygningen af sproget c# minder meget om Java og i det
hele taget er kode skrevet i java meget lignende kode skrevet i c#.

Hvis man sidder og arbejder med nedarvning i VB.Net - hvilket ikke findes
i reg. VB - så ville jeg personligt først prøve at kigge i denne gruppe
for at se, om den kunne hjælpe mig - og ligeledes med problemer i c#.
Derfor er det imo ikke usandsynligt, at der vil komme spørgsmål
omhandlende .Net-sprog herinde - ligesom d.e.i.w.s.asp i øjeblikket er
"forurenet" af spørgsmål om ASP.Net .

Min oprindelige kommentar skyldes, at jeg husker at der i dk.admin blev
foreslået en gruppe til c++ spørgsmål, og svaret var, at man skulle bruge
d.e.p.java, da de to sprog pga OOP, nedarvning og sikkert også andre ting
mindede meget om hinanden.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-10-02 20:52

Jesper Stocholm <jespers@stocholm.invalid> writes:

> [...]
> d.e.p.java, da de to sprog pga OOP, nedarvning og sikkert også andre ting

Det tror jeg ikke var det officielle svar fra styregruppen.

Hvis traffikken er til det, og det ikke hører til i en anden gruppen
(som fx html i webdesigngruppen), så skulle det næsten være en
formssag at oprette en C++ gruppe.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-10-02 21:22

Thorbjoern Ravn Andersen wrote :

> Det tror jeg ikke var det officielle svar fra styregruppen.

jeg kan meget vel tage fejl - det er lang tid siden, det er blot blevet
siddende i min hukommelse, da jeg syntes det var et mærkeligt svar.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 13-10-02 15:44

Jesper Stocholm wrote:

> [...]
> d.e.p.java, da de to sprog pga OOP, nedarvning og sikkert også andre ting

Det ville undre mig, hvis det - som Thorbjørn også er inde på - skulle være
et officielt svar. Objektorientering som tværgående emne må høre til i
dk.edb.programmering, mens den praktiske implementering hører til sammen med
sproget (OOP i C (alias C++) i C-gruppen, OOP i Java i Java-gruppen - og OOP
i VB i VB-gruppen).
Hvis det er et praktisk problem, så lad os tage det i dk.admin.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/